וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית שנתית - שנת 2008

יאיר טריבלסקי

30.12.2007 / 12:55

יאיר טריבלסקי, אסטרולוג הבית, מקבל את השנה החדשה בתחזיות שנתיות לכל המזלות

טלה - אתגרים גדולים

הדגש השנה מבחינתכם הוא בנושאי קריירה, מוטיבציה, תדמית בעולם ושליטה בחייכם. גם יופיטר וגם פלוטו נמצאים השנה במזל גדי, מיקום שמכריח את הטלה האופייני להרים את עצמו, לכפתר את החולצה, לזקוף צוואר ולהסתער קדימה עם המצח, כדרך הטלאים. נושאי קריירה הם העניין המרכזי השנה: כל מה שרציתם לעשות בשנים קודמות והתעצלתם או חיפפתם – השנה הזו תוכלו ואפילו תצליחו!

כן, זו שנתם של האתגרים הגדולים, טלאים. אחרי שנה של הרפתקאות וחוסר אחריות מסוים, שבהם גם נסעתם וגם נפתחתם לגירויים חדשים, הגיע הזמן להתחיל לדבר תכלס. אלה מכם שעד עכשיו נרדמו בשמירה, יכולים לשפשף עיניים ולהתחיל לזוז. כעת הזמן להגדיר מטרות משמעותיות או אתגרים גדולים הראויים להתייחסות וכמו שאנו כבר יודעים, בעולמו של הטלה שחושב בענק – הגודל כן קובע…

השנה נפתחת בצורה שונה מאשר בשנים קודמות. מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי ומסיים בכך שלושה חדשים של סגירת מעגלים. כך שהתנופה שלכם תתחיל למעשה בפברואר, עם חזרתו להילוך רגיל. עד אז – תוכניות. מרץ ואפריל הם חודשים ביתיים למדי. מרס במזל סרטן מגביר מאוד את הרגישות ואת הצורך להשקיע בבית ובמשפחה. נסו שלא לכעוס ולמרוד שם... מאי ויוני הם חודשים אסרטיביים, רומנטיים ומלאי אקשן. זה הזמן היצירתי שלכם השנה וכדאי ליהנות ממנו.

באוגוסט ובספטמבר – זמן הזוגיות שלכם. מרס במאזניים וזהו זמן להתאמץ פחות ולנוח יותר. כעת הזמן להשקיע יותר בצד הזוגי ובמערכות היחסים. באוקטובר ובנובמבר – להיזהר מאוד בכל מה שנוגע לנושאי חומר וכספים. זמן לפעול באופן מסיבי מאחורי הקלעים, אבל לשמור על מה שיש. בדצמבר – מרס עובר למזל קשת. זה הזמן לחגוג, לנסוע, לטייל ולהרחיב אופקים.

שור - להיפתח לעולמות חדשים

בשנה הקודמת המלצתי על זהירות רבה יותר ועל תנועה של עקב בצד אגודל, מבלי לבזבז כספים ולקחת סיכונים מיותרים. השנה נראה שאתם משתחררים ממעללי השנה שחלפה ויוצאים לדרך בטוחה יותר, שעיקרה הרחבת אופקים.
מעברם של יופיטר ופלוטו למזל גדי, מוריד חלק ניכר מהמתחים והלחצים שליוו את השנה הקודמת ופותח אתכם לדיאלוג מחודש עם העולם. כעת הזמן לדיאלוג משופר עם סוכן הנסיעות שלכם, כדי להתחיל לצאת מכר הדשא המקומי ולבדוק את מצב הדשא גם במקומות אחרים ובעיקר בחו"ל.

השור נחשב למזל פסיבי למדי, אוהב נוחות, מתמכר להרגלים שלו ושונא שינויים. תנו לו את הכורסה ואת הקפה בספל החביב עליו מזה עשרים שנה והוא מרוצה. ואולם, מעברם של יופיטר ופלוטו מחריד מרבצו את השור השאנן שלנו. פתאום הוא מגלה שהעולם בעצם מעניין אותו וקצת לוחצת עליו הנאמנות המקומית. הגיע הזמן לנסוע, לטייל, לראות עולם ולחפש מקומות אחרים שעושים לו את זה.

במקביל, זהו גם זמן להכניס אינפורמציה חדשה למערכת. השור המקומי אוהב את מה שמוכר לו, אבל השנה הזו הוא עשוי לרצות להתפתח, ללמוד דברים חדשים ומעניינים, להירשם ללימודים גבוהים, לחוג הטנטרה שתמיד רצה או לסדנת הנפש החופשייה אי שם בנגב. משהו מבפנים קורא לו לנסות דברים חדשים ולצאת מעט מהרגליו המוכרים והשור, צייתן שכמוהו, עשוי לגלות עולמות שלא הכיר, מהסוג המרגש והמחכים, אם אכן ירים את הכפפה ויעז.

מרץ ואפריל הם החודשים החברתיים שלכם. זמן מצוין לגלות חברים חדשים, לעסוק בתקשורת בונה עם מוסדות וארגונים בחייכם ולהיפתח לעולם. מאי ויוני – זה הזמן שלכם: לרוץ קדימה עם ביצוע תוכניות, שיפור תדמית, התארגנות מחדש מבחינה כספית וחזרה לקרקע יציבה ובטוחה, עם ברק בעיניים.

תאומים - החלטות חשובות

אם השנה הקודמת הייתה שנת הזוגיות שלכם ושנת החקירה של מערכות היחסים, השנה הזו אתם עוסקים בדיאלוג זהיר עם הצד הכלכלי והצורך להתחדש, להתחבר שוב לדברים המשמעותיים עבורכם, שקצת הזנחתם בשנים האחרונים, ולחזור לבסיס.

יופיטר ששהה בשנה הקודמת במזל קשת שממול, לימד אתכם לא מעט על מערכות יחסים ועל הדיאלוג שלכם עם עצמכם באמצעותן. כעת הגיע הזמן להראות מה למדתם ומה הפנמתם בתהליך הזה. ייתכן וזה הזמן לבסס יחסים שהחלו בשנה הקודמת, או לסיים אותם ולהמשיך הלאה עם לא מעט תובנות.

בגדול, זו שנה של היערכות מחודשת ושל מבחנים לא קטנים. חלק לא קטן מכם יצטרך להתמודד השנה עם פחדים שעד עכשיו שכבו מתחת לפני השטח: מצוקה חומרית או רגשית ואפילו מצוקה פיזית, ולגבור עליהם בדרכים חדשות ואופטימיות. כן, החיים יבדקו השנה הזו את הערכים הבסיסיים שעליהם גדלתם ומהם אתם שואבים את האנרגיה שלכם, יעזרו לכם לתקן כיוון ויצביעו על היכולות שלכם להתארגן מחדש בחיים מבחינה חומרית וכספית, פיזית ורגשית. ואכן, זוהי שנה של התחדשויות לקראת השנה שתבוא לאחר מכן ותביא איתה פריצות דרך בתחומים שונים. החלטות שתקבלו השנה בנושאים שונים, ילוו אתכם לאורך השנים הקרובות.

בינואר ופברואר – שהותו של מרקורי במזל דלי והילוכו האחורי מביאים איתם תובנות חדשות, נסיעות או לימודים ויכולת לראות דברים קצת אחרת. זמן מצוין להתפתחות אישית.
חודשים מאי ויוני הם זמן מצוין להחלטות חשובות, תובנות מעניינות וכיווני חשיבה חדשים, אחרי סגירת מעגלים עם החודשים האחרונים שמבצע מרקורי שליט המזל שלכם, שנמצא גם בהילוך אחורי במזל שלכם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סרטן - אסרטיביות ויוזמה

זו הייתה שנה מאוד מורכבת ולא קלה מבחינתכם. שהותו של מרס במזל שלכם במשך כמה חודשים והילוכו האחורי, הביאו איתם צורך בשדרוג מערכות משמעותי מכל הבחינות. זהו שינוי בכל מה שקשור לבחירות שלכם במסלולי עשייה, ביוזמות ובפעילות, בתחום הפיזי ובנושאי אסרטיביות מנטלית וגישה אקטיבית לחיים, תוך סגירת מעגלים מהעבר שהפריעו לתהליכים האלה עד כה. זו תהליך לא פשוט כשלעצמו.

חזרתו של מרס למזל שלכם באפריל עד מאי, מהווה בעצם את השלמתו של התהליך ובגדול – סיומה של שנה שלמה עם נוכחות של מרס בחייכם, על כל המשתמע מכך. זה עשוי להביא איתו מעבר מגישה פסיבית ורגשנית לחיים לגישה אסרטיבית ויוזמת, וצורך לחוות דברים דרך עשייה ופעולה, גם אם היא מתגוננת, שתביא אתכם למקומות שונים ממה שהתכוונתם, אבל למרות הצורך להיאבק על כל דבר, גם לתובנות חדשות ומשמעותיות בכל מה שקשור לשליטה בחייכם, בעיקר כשאתם לוקחים את הצד היוזם שבהם.

בנוסף, כאילו כדי להשלים את התהליך, יהיו השנה גם יופיטר כוכב השפע, וגם פלוטו כוכב המהפכים הרגשיים במזל גדי מול המזל שלכם. כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם יודגש מאוד השנה, אבל פלוטו ישאר במזל גדי לעוד הרבה שנים נוספות ולכן זירת היחסים הופכת להיות משמעותית יותר ותישאר כזו. זהו זמן אולי להגדיר מחדש את כל מה שקשור לדיאלוג זוגי ולמערכות יחסים בכלל ולהתבוננות לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם.

בינואר ופברואר – ונוס במזל גדי שממול מביאה איתה רגשות חמים ודיאלוג זוגי מודגש. זמן להעמיק קשרים קרובים, או לצאת לשלל היכרויות חדשות ומעניינות. ביוני ויולי – ונוס שוהה במזל שלכם ומביאה איתה רגשות עדינים ואולי גם הצלחה בדיאלוג הזוגי ובכלל. זמן טוב לפתוח את הלב ולעזור לאחרים להתקרב אליכם.

אריה - לשמור על הבריאות

התחום המקצועי הופך השנה הזו למשמעותי במיוחד. זהו זמן שבו כדאי לשדרג את המקום המקצועי שאתם נמצאים בו, לפעול באופן ממוקד ויעיל יותר, לתכנן לכם קידום או תגמול כספי גבוה יותר ואם אינכם מרוצים במקום העבודה, זה בדיוק הזמן לחשוב גם על הסבה מקצועית.

כן, זוהי שנה של מחויבויות מכל הסוגים. ייתכן ותמצאו את עצמכם עושים הרבה יותר דברים מהסוג שלא ממש מתחשק למלך החיות להתעסק בהם, אבל לפעמים גם אריה שואג צריך לעמוד בתורים, לשלם חשבונות, להתמודד עם מס הכנסה ועם כל הפרטים הקטנים שבדרך כלל מעצבנים אותו.

ואכן, זוהי השנה של הפרטים הקטנים, אבל גם של הבריאות. פלוטו שנמצא ממול מכריח אתכם, אריות, להתחיל להקפיד על הבריאות שלכם, למדוד לחץ דם ולהתבונן בלב (האזורים הרגישים של האריה) ולהבין שהחיים הם פיקניק רק אם אתה משקיע לפני כן וקונה צידנית ואוכל. זה הזמן לבדיקות מכל הסוגים, לתזונה בריאה ונכונה ובעיקר למינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית.

בפברואר ומרץ – מיקומה של ונוס במזל דלי שממול, שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם ולפעילות זוגית. זמן להשקיע קצת יותר בקשרים בחייכם ואם אתם פנויים, להגדיר מחדש צרכים ולצאת לסדרת היכרויות.
במאי ויוני – מרס שוהה עכשיו במזל שלכם, מה שאומר שאלה שני החודשים הנמרצים ביותר השנה מבחינתכם. כעת הזמן לעשות הרבה יותר ממה שתכננתם ולתת לאמביציה שלכם להתבטא בגדול. זהו גם זמן מצוין להירשם לחדר הכושר ולהגברת מינון הפעילות הפיזית.

בתולה - זמן לביטוי אישי ואהבה

אחרי שנה של השקעה ביתית, אתם קצת מותשים. מה גם שמעברו של סטורן למזל שלכם בקיץ הקודם מחולל עדיין שינוי רציני בחייכם ומכריח אתכם להיות מדויקים, יעילים ובעיקר אחראיים. אחרי כל אלה, הגיע הזמן ליהנות קצת מהחיים. מעברם של יופיטר ופלוטו למזל גדי, מחבר אתכם מחדש ללב ולכל מה שקשור אליו. זהו זמן להתמקד בכל מה שמאפשר לנו להרגיש דברים לעומק, כמו גם להתחבר ליצירתיות שלנו. זהו מיקום שאחראי על כל מה שקשור להנאות ובילויים, יצירתיות, ילדים וכל מה שמגיע מבפנים. הביטוי האישי הופך להיות המשמעותי עכשיו ובראש בראשונה - האהבה.

כן, האהבה הופכת להיות העניין המרכזי השנה ובעקבותיה כל מה שאנו אוהבים לעשות, האנשים שאנו אוהבים להיות איתם ודרכי הביטוי האהובות עלינו. זה אומר שבגדול הרומנטיקה חוגגת עכשיו וכדאי להצטרף לחגיגה, להוריד את מפלס השיפוט והביקורתיות וללכת עם הדברים רחוק יותר ואולי אפילו עד הסוף.
במקביל, ממשיך כוכב אורנוס לנוע במזל דגים מול המזל שלכם והפעם הוא פועל בעיקר על אלה שנולדו במחצית המזל השניה והלאה. אלה עשויים לעבור כמה שינוים משמעותיים השנה, שיביאו איתם גישה פתוחה יותר לחיים ואולי גם דיאלוג מסוג אחר עם העולם.

בינואר ופברואר תהיו במרכז העניינים. כוכב מרס במזל תאומים מביא איתו יכולת לשלוט במה שקורה, לשפר עמדות בנושאי אמביציה ולרוץ קדימה במסלול העשייה שלכם. הגיע הזמן לפעול ולעשות, אך עדיף בעדינות ובטקט אם אפשר.
ביולי ואוגוסט – פעילות פיזית וגישה אסרטיבית. כוכב מרס שוהה במזל שלכם ומאפשר לרכז כוחות בפעולות שחשובות לכם, לפרוץ מחסומים שעד עכשיו הפחידו אתכם וליהנות ממינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית. זמן לעשות הרבה.
בספטמבר ואוקטובר – הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים, שם את הדגש על האפשרויות להתמודד בהצלחה עם מטלות כספיות וחומריות בדרך שונה מבעבר. זמן לחשיבה יצירתית ולסגירת אוברדראפט אם אפשר.

מאזניים - להשקיע במשפחה

נושאי בית ומשפחה יהפכו משמעותיים במיוחד השנה. מעברם של יופיטר ופלוטו למזל גדי, מגביר את הצורך שלכם בבית חם ואוהב ובקרקע מוצקה מתחת לרגליים. זה הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה ועשייה בכל מה שקשור לפעילות ביתית וליחסים שבתוך המשפחה. זהו גם זמן טוב לבדוק את נושא השורשים בחייכם: למה אתם מחוברים עכשיו? מה באמת מצמיד אתכם לקרקע ומה כדאי לשנות בגישה כדי לשפר את התקשורת שלכם עם הורים ובני משפחה אחרים?

כעת הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם בתקופה האחרונה, להתמודד בהצלחה עם דיאלוג אסרטיבי יותר הקשור לבני הבית, להשקיע יותר בבית ובסביבתו, למכור או לקנות דירה, או אולי לשפץ את הבית שאתם גרים בו ולהפוך אותו למקום נעים יותר להיות ולחיות בו.

מיקומו של כוכב נפטון במזל דלי, עלול עדיין לגרום לאשליות ופנטזיות בכל מה שקשור לרגשות בכלל ולרומנטיקה בפרט. חשוב לשמור את שתי הרגליים על הקרקע בשנה הזו, בעיקר לפני שאתם מתחייבים לקשר חדש. בפברואר ומרץ – הרומנטיקה חוגגת. ונוס במזל דלי מאפשרת ביטוי רגשני ונעים, מלים רכות וכל מה שקשור לרומנטיקה בכלל. זהו גם פרק זמן יצירתי במיוחד, שבו כדאי להשקיע קצת יותר מחשבה ועשייה בכל מה שקשור לביטוי אישי.

ביוני יולי כדאי להשקיע יותר בקריירה שלכם, לתת לדרייב לרוץ קדימה ולשפר תדמית. זהו זמן לדיאלוג משופר עם סמכויות ואולי גם לכמה החלטות הקשורות להתפתחות עתידית, בתנאי שלא תפחדו לקחת אתגרים גדולים ולהעז לפרוץ דלתות.

עקרב - שיפור התקשורת

אחרי כמה וכמה שנים של פעילות ועבודה על מקורות ההכנסה שלכם ונושאי כספים בכלל, בהן שהה כוכב פלוטו שליט המזל שלכם במזל קשת, הגיע הזמן לעבור הלאה, לזירת פעולה אחרת – התקשורת וכל מה שקשור אליה. בדיוק כפי שרק כאשר אנחנו מרגישים בטוחים נתחיל לדבר, כך גם התקשורת שלכם הופכת להיות משמעותית במיוחד בשנה הזו. מעברו של כוכב פלוטו שליט המזל שלכם למזל גדי, מראה על צורך בהגדרות מחודשות בחייכם, מבחינת הסביבה הקרובה אליה אתם משתייכים, אבל גם מבחינת התקשורת שלכם עם העולם. גם יופיטר שעובר למזל גדי מביא איתו כמה בשורות בנושאי סביבה ובעיקר חוסר שקט פנימי ואולי גם רצון לנסוע, להיפתח לגירויים אחרים, לתקשר טוב יותר עם אנשים מסוג אחר ובעיקר עם אנשים מחו"ל ולתת ביטוי למה שמרגיש לכם באמת עמוק בפנים.

בגדול, פלוטו מראה על סוג אחר של תקשורת, בעיקר פנימית, כזו שמחוברת לקישקעס ולתחושות הבטן שלנו ולא רק לראש. אחרי לא מעט שנים שבהם הייתם בשליטה על כל מה שקורה (או לפחות ניסיון לשליטה כזו), הגיע הזמן לחשוף, להוציא החוצה, לשלוף ולתת ביטוי לרגשות הפנימיים העמוקים ביותר שעד עכשיו החזקתם בפנים. הכוונה היא לרגשות השליליים, אבל גם לרגשות העדינים והרכים יותר, שפחדתם לחשוף כדי שלא להיפגע.

מיקומו של פלוטו במזל גדי יעזור לכם להגיע לאמת הפנימית שלכם, שעד עכשיו איכשהו הצלחתם להתחמק ממגע ישיר איתה, בעיקר אלה מאיתנו שלא דגלו במודעות גבוהה מידי כתנאי להצלחה בחיים, לפחות מבחינה רגשית. כעת הזמן לגלות אומץ לב ולמרות שהעקרב ידוע בפוקר פייס שלו ובצורך שלא להחצין רגשות, הרי שעכשיו מגיע הזמן שחשיפה כזו היא בונוס והעולם והסביבה יקבלו זאת בברכה ואפילו יותר מזה.

אוקטובר ונובמבר הם החודשים שלכם. ונוס שוהה עכשיו במזל שלכם ובכך מתאפשר לכם לבטא רגשות עמוקים וליהנות משפע של פידבקים חיוביים מהסביבה ומאנשים קרובים. זהו זמן נפלא לתת לרגש לדבר ובעיקר לאותו רגש שנקרא אהבה.

קשת - ביטחון ופתיחת דלתות

אין ספק שזו הייתה שנה משמעותית מאוד בחייכם. כוכב יופיטר שהה במזל שלכם ופתח עבורכם לא מעט דלתות. כעת הגיע הזמן לרוץ קדימה עם הדלתות האלה, ללחוץ על הידית ולהיכנס פנימה, אחרי שהחריש העמוק כבר נעשה והדלת פתוחה. במקביל עבר בקיץ גם סטורן למזל בתולה והכריח אתכם להעמיק בנושאי קריירה. הוא ילווה אתכם גם בשנה הקרובה.

מעברו של יופיטר שליט המזל שלכם למזל גדי, השייך ליסוד האדמה, הוא משמעותי מאוד. זה אומר שכל מה שהתחלתם השנה אפשר להעמיק ובעיקר למסד, לבנות בסיס פרקטי בשטח ולפעול באופן מעמיק יותר. כיוון הפעולה עכשיו הוא פנימה, בניגוד לשנה החולפת שבמהלכה פעלתם כלפי חוץ.

בגדול, מלות המפתח של השנה הזו הן חומר וכספים. מעברו של יופיטר למזל גדי, מחזק בעיקר את הגישה לאלמנט הזה בחייכם, כמו גם את היכולת שלכם להתנער מהתדמית הבזבזנית שדבקה בקשת האופייני ולהראות לעולם את הצד הרציני שלכם, זה שלוקח אחריות על הפעולות שלו, שמגיע לאיזון בחשבון הבנק, שקונה רק את מה שחייבים ולא מהמר בבורסה או מנהל פעילות ספקולטיבית כספית.

ביטחון היא המלה המשמעותית ביותר השנה: ביטחון בחשבון הבנק, ביטחון ביחסים קרובים וביטחון בעצמכם שתוכלו לממש את כל החלומות שעלו בשנה הקודמת ואפילו להצליח. חשוב במיוחד שלא לשים את הדגש עכשיו על הצורך שלכם בסיפוקים מיידיים ולבנות בחייכם מקום לחשיבה והחלטות ארוכות טווח ולא רק כאלה שקשורות לכאן ועכשיו, כשהדגש הוא היפתחות והתפתחות אישית, על כל המשתמע מכך.

בינואר ופברואר - נושאי זוגיות ומערכות יחסים בכלל על הפרק. מרס במזל תאומים בהילוך רגיל, מאפשר לכם להשלים ולהתפייס עם בני או בנות זוג, לחזור לשגרה ואולי קודם לכן להגדיר במדויק למה אתם זקוקים ולפעול כדי להשיג את המטרות האלה עם הפרטנרים שלכם, או להכיר כאלה שמתאימים לכם.

גדי - שפע של הזדמנויות

אין ספק שרוב האקשן השנה מתרחש בסביבה שלכם, גדיים. אחרי שנה שבה הרבה דברים התרחשו מאחורי הקלעים, אולי הגיע גם תורכם ליהנות מגישה פתוחה ומאפשרת יותר ומשפע של הזדמנויות חדשות. ואכן, מעברם של יופיטר ופלוטו למזל שלכם, מביא איתו בדיוק את ההזדמנויות האלה, שכל גדי אוהב כל כך: רעיונות חדשים ויצירתיים, אנשים שמתעניינים בכם ובמעשיכם ומעל הכל דלתות משמעותיות שאפשר לפתוח עכשיו בנושאי קריירה, בשיתופם של אנשים אחרים בחייכם ובכל מה שקשור להישגיות. גם מעברו של סטורן שליט המזל שלכם למזל בתולה תורם לרצינות, לאחריות ולגישה החדשה.

על ההזדמנויות ועל השפע שהשנה הזו מביאה אליכם, אחראי בעיקר יופיטר, כוכב השפע. פלוטו שנכנס עכשיו למזל שלכם, ישהה בו שנים ארוכות. זהו כוכב איטי יחסית וגם התהליכים שהוא מביא איתו אינם מהירים, אך עושים עבודה יסודית. פלוטו אחראי לכל מה שקשור לצורך לברוא מציאות חדשה, אך לשם כך הוא עוזר לנו להסיר את מפגעי המציאות הישנה, לגעת בפחדים שלנו ברצינות ולעומק ולהיפטר מהם אחד ולתמיד. מי מאיתנו שמנסה לחפף ולהתייחס לדברים בצורה שטחית, עלול למצוא את עצמו מול שוקת שבורה ולא להתאים את עצמו למציאות החדשה שנוצרת בהדרגה. לעומת זאת, מי שמעז והולך עד הסוף, עשוי לזכות בכל הקופה. זה נכון בעיקר לאלה מכם שנולדו בשבוע הראשון של המזל. שאר השבועות עדיין לא זוכים לשינוי הזה, אבל יכולים כבר להרגיש מאחור את חבלי הלידה שלו בסביבה.

ינואר עד אמצע פברואר – מיקומה של ונוס עוזר לכם עכשיו לפתוח חלון לעולם, מביא איתו רגשות עדינים ובמקביל גם פותח את הלב בפני אפשרויות להכיר אנשים חדשים או להעמיק קשרים רגשיים עם אנשים שכבר נמצאים בחייכם. זה הזמן להוריד מעט את הקליפה ולתת לרגש להיכנס פנימה ולהכתיב את המהלכים.

דלי - להיפטר מהפחדים

בשנה החולפת כוכב יופיטר שהה במזל קשת ופיתחתם הרבה קשרים חדשים עם אנשים שונים, נהניתם משיתופי פעולה מסוגים שונים והעמקתם את הצד החברתי שלכם. השנה הזו אתם מוזמנים להיכנס פנימה, להתחבר לעצמכם ולרצונות העמוקים שלכם ולהיות שם קצת יותר, תוך התבוננות במה שאתם באמת רוצים לעשות ולחוות השנה, לפני שדברים באמת מתחילים לקבל תאוצה.

מיקומו של כוכב יופיטר במזל גדי, מכין את הקרקע לשנה שלאחר מכן, אז הוא יעבור למזל שלכם ויפתח פתחים חדשים אל העולם. אבל כדי שהתהליך הזה יצליח, עליכם להיות מוכנים לנקות את השטח, להיפטר מהרבה פחדים שעד עכשיו עזרו לכם שלא להיות במיטבכם או לפעול באופן מרבי כפי שאתם יכולים. שיעורי הבית האלה הם קודם כל הגדרות: מה שירת אותי עד עכשיו אבל סיים את תפקידו ואינו משרת אותי יותר, לאן אני באמת רוצה להתקדם ועם מי אני רוצה ללכת בדרך הזו. אלה הדברים עליהם כדאי לחשוב בשנה הזו. אם תעשו באמת ניקוי יסודי כמו שצריך ותהיו מוכנים ברמת הרגש והחוויה לקבל ולהכיל את כל מה שקשור להצלחה בחייכם, היא אכן תגיע בשנה הבאה עם מעברו של יופיטר למזל שלכם, ואפילו בגדול.

מאמצע פברואר ועד אמצע מרץ – ונוס שוהה במזל שלכם ומביאה שפע של הזדמנויות להכיר אנשים שמתאימים לכם, להתחבר לתהליכים שמדברים אליכם ואולי גם להיחשף רגשית ונפשית באזור הלב, אלמנט שבדרך כלל גם מביא איתו זוגיות משופרת או קשר חדש ומעניין. באוקטובר ונובמבר – ונוס במזל עקרב שמה את הדגש על היכולת שלכם להתחבר לעולם עם הרעיונות היפים שלכם, להציג אותם בצורה מעניינת ואפילו להצליח לגרום לאחרים לפעול ביחד אתכם ולשתף פעולה באופן שמקדם את שני הצדדים.

דגים- רצינות במערכות היחסים

זוהי ללא ספק שנה משמעותית מאוד מבחינתכם. כוכב סטורן נמצא עכשיו מול המזל שלכם ומכריח אתכם לפעול באופן מחושב וממודר, להגדיר דברים באופן מדויק ולא להסתפק בגישה יצירתית ומקסימה ולאבד פה ושם את הצפון בחינניות. הכוכב הזה מביא איתו תחושות של כובד ובדידות מסוימת לעתים, אך במקביל הוא גם מכריח אתכם להשקיע קצת יותר במערכות היחסים שלכם ולקחת אותן ברצינות הראויה.

גם כוכב אורנוס ששוהה במזל שלכם, לא עושה לכם חיים קלים, במיוחד לאלה מכם שנולדו בשבועיים האחרונים של המזל. עבורכם, זו תקופה של שינויים מפליגים, שחלקכם כבר עבר בשנה הקודמת. אורנוס מביא איתו לא רק את בשורת השינוי אלא גם את הצורך להתעדכן, ליצור הרגלי עבודה, חשיבה ופעולה חדשים, להכיר אנשים מסוג אחר ועוד לפני כן – להיפטר מכל מה שהחזיק אתכם קצר ומנע מכם את כל הטוב הזה עד עכשיו.

מעברם של יופיטר וסטורן למזל גדי, מחזק מאוד את התחום החברתי שלכם. הדגיג האופייני הוא יצור מסתורי, משום שהוא מורכב בעיקר משני דגים שכל אחד מהם שוחה לכיוון אחר, כך שחציו של הדגיג הוא מקסים ומעורר השראה, וחציו האחר – עגום משהו ומופנם יותר. כעת, עם מעברם של השניים האלה לגדי, נראה שהחצי החברותי והפתוח מקבל רוח גבית והופך להיות דומיננטי יותר השנה. זהו פרק זמן שבו אתם יכולים לקבל לא מעט הזדמנויות לפתיחת ערוצי תקשורת ידידותיים אל העולם, הן מבחינת היכולת לשתף מוסדות וארגונים בחייכם והן מבחינת היכולת לבנות תחום חברתי רחב ונעים יותר עם אנשים שאוהבים ומקבלים אתכם כפי שאתם.

מחודש מרץ ועד אמצע אפריל – מיקומה של ונוס במזל שלכם מביא איתו זמן נפלא לרגשות עדינים, לאהבה אמיתית ולסערות ודרמות בחייכם, כמו שאתם אוהבים. זהו זמן להתמסר לרגש על כל המשתמע, אבל לזכור שגם כשמאבדים את הצפון באזור הלב - חשוב לשמור את שתי הרגליים על הקרקע...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully