וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: הרקע לרצח בחברון - פלילי

ניר יהב

30.12.2007 / 12:58

למרות שארגוני טרור נטלו אחריות לפיגוע, הצטרף מפקד משטרת חברון, סמיח א-סייפי, לדברי שר החוץ הפלסטיני, וקבע כי רובין ועמיחי נהרגו במהלך ויכוח על עסקה

מפקד משטרת חברון סמיח א-סייפי אמר היום (ראשון) כי הרקע לרצח שני החיילים ליד חברון ביום שישי אחרי הצהריים הוא פלילי ולא לאומני. בראיון לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" ציין א-סייפי, כי העצורים הודו שפגעו בחיילים על רקע פלילי. "העצורים מסרו גם כי הם אינם משתייכים לשום גוף פוליטי או מפלגה כלשהי", אמר.

דבריו אלו מצטרפים לדברים של שר החוץ וההסברה הפלסטיני ריאד אל-מאלכי אתמול, לפיהם גובר החשד אצל מנגנוני הביטחון של הרשות, כי סמ"ר דוד רובין ורב"ט אחיקם עמיחי נהרגו במהלך ויכוח עם כמה פלסטינים על עסקה כלשהי, ויכוח שהפך לחילופי אש בין הצדדים. אל-מאלכי אמר בראיון לרשת "אל-ערבייה", כי כך עולה מחקירת שני הפלסטינים שירו בעמיחי וברובין.

למרות שגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, ופלוגות "אל-קודס", הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, נטלו אחריות לפיגוע שלשום, הבהיר מפקד משטרת חברון כי נטילת האחריות אינה אלא "הולכת שולל וניסיון לזכות באהדת הציבור". א-סייפי אמר עוד כי כל פרטי האירוע ידווחו לציבור לאחר סיום החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully