וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר בפועל לאנסי הטרמפיאדות

נתיב נחמני

30.12.2007 / 11:37

גדיר ראמי וגדיר עלא הורשעו באונס ילדה בת 13, לאחר שנעתרה להצעתם לטרמפ בקריות. על השניים נגזרו 6-9 שנות מאסר בפועל

עונש מאסר בפועל נגזר היום בבית המשפט המחוזי בחיפה על שני הנאשמים האחרונים בפרשת "אנסי הטרמפיאדות". השניים, גדיר ראמי, בן 21 וגדיר עלא, בן 19, תושבי ביר אל מכסור, הואשמו על פי הודאתם באונס בנסיבות מחמירות ובביצוע מעשים מגונים בילדה בת 13. על ראמי נגזרו 6 שנות מאסר, ועל עלא נגזרו 9 שנות מאסר.

השניים נאשמים כי לפני כשנתיים וחצי, יחד עם שלושה צעירים נוספים, נסעו ברכבם באזור הקריות סמוך לחצות, שם הבחינו בילדה שהייתה בדרכה לביתה. אחד מיושבי הרכב הציע לה הסעה, והיא עלתה לרכבם. בדרך לבית, סטו הנאשמים מהדרך, עצרו את הרכב בקרבת חוף הים, והורו לילדה לרדת ממנו. שני הנאשמים ירדו גם הם והשלושה הנותרים המשיכו בנסיעה למקום אחר, כשהם מותירים את הילדה עם השניים בחולות הנטושים.

בניגוד לרצונה וחרף התנגדותה, השכיבו אותה השניים על החולות הפשיטו אותה, והחלו בביצוע זממם על ידי החדרת אצבעות לאיבר מינה. משסיימו את מעשיהם והלבישו את הילדה, חזר עלא גדיר ואנס אותה פעם נוספת. זמן קצר לאחר מכן, חבריהם שבו למקום לאסוף אותם, הם הלבישו את הילדה, הכניסו אותה לרכב והורידו אותה סמוך לבית ספר "לוינסון" בקרית ים, משם נאלצה למצוא את דרכה.

המעורבים הנוספים בפרשת אנסי הטרמפיאדות הורשעו בתחילת החודש. על ראש הכנופייה סאלם חוג'יראת נגזרו 21 שנות מאסר בפועל, ועל עוד שלושה חברים בה נגזרו 15 ו-9 שנות מאסר.

"מצאו טרף קל"

מאותו הערב, סובלת המתלוננת מסימפטומים של הפרעה פוסט- טראומתית, והיא שוהה כיום במוסד לנערות במצוקה. בהרכב של שלושה שופטים הביע בית המשפט את סלידתו ממעשי הנאשמים, "השניים מצאו טרף קל לפורקן יצריהם המעוותים", אמרו השופטים בהקראת גזר דינם. "מעשיהם בוצעו בגסות, בהשפלה, אטימות ורשעות כאחד".

השופטים הבהירו כי העונשים נקבעו לאחר ששקלו את מכלול השיקולים הרלוונטים הן לקולא והן לחומרה, בכלל זה, היותה של המתלוננת קטינה, ביצוע העבירות בצוותא והפגיעה הקשה במתלוננת, וכן הנסיבות לקולא הרקע האישי והמשפחתי החיובי, גילם הצעיר והעדר עברם הפלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully