וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: הרשות צריכה לפעול נגד הטרור

ספי קרופסקי

30.12.2007 / 10:38

רה"מ אמר בתגובה לפיגוע בו נהרגו שני צעירים, שישראל לא תבצע שינוי שיחשוף אותה לסכנות, כל עוד הרשות לא פועלת נגד ארגוני הטרור

"כל עוד הפלסטינים לא ינקטו באמצעים הדרושים, כדי לפעול כנגד ארגוני הטרור - ישראל לא תוכל לבצע בשטח שום שינוי שיכול לחשוף אותה לסכנות ויכול ליצור בעיות לביטחון המדינה". כך אמר הבוקר (ראשון) ראש הממשלה אהוד אולמרט בתגובה לפיגוע ביום שישי ליד חברון, בו נהרגו רב"ט אחיקם עמיחי וסמ"ר דוד רובין.

עוד אמר אולמרט בפתח ישיבת הממשלה השבועית, כי "אנחנו לא מתכוונים להתפשר על הנושאים הללו והם בוודאי ימשיכו להיות חלק בלתי נפרד מכל דו שיח שאנחנו מקיימים עם הרשות הפלסטינית".

ראש הממשלה שלח את תנחומיו למשפחות הנרצחים. "אנחנו מצדיעים לגבורתם של שני החיילים", אמר. לפני הישיבה ציין השר אלי ישי כי "הפיגוע מהווה סיבה מספקת להפסקת המו"מ עם הפלסטינים".

בתוך כך, התייחס ראש הממשלה בפתח הישיבה להתנקשות בחייה של מנהיגת האופוזיציה בפקיסטן, בנזיר בוטו. לדבריו, "בוטו האמינה בערכים של חופש ודמוקרטיה, נאבקה עליהם בפקיסטן, חזרה לארצה כדי להילחם בבחירות דמוקרטיות כנגד מגמות אחרות, ובסופו של דבר הייתה קורבן לטרור איסלמי קיצוני מן הסוג שאנחנו מכירים אותו כל כך טוב גם באזורים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully