וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית: טיסות לחלל דרך הזוהר הצפוני

29.12.2007 / 22:19

100 אלף יורו יעלה כרטיס בטיסות החלל משבדיה, שתפעיל חברת וירג'ין בתוך 3 שנים. הבונוס: היכרות אינטימית עם זהרורי אורות הצפון

בתוך שלוש שנים מתכוונת חברת וירג'ין, שבבעלותו של איל ההון סר [[ריצ'רד ברנסון]], להשיק טיסות מסחריות לחלל מאתר שיגור סמוך לקוטב הצפוני.

כבר היום משמש מרכז החלל באסריינג', שבקצה הצפוני הרחוק של שבדיה כאתר שיגור. סוכנות החלל האירופית משתמשת במקום כדי לשגר טילים ובלונים לחקר חלקה העליון של האטמוספירה. אולם, על פי תוכניתו של ברנסון, בתוך שלוש שנים תתחיל חברת הבת "וירג'ין גלקטיק" לשגר מהמקום טיסות מסחריות לחלל. בכך יצטרף האתר האירופי באסריינג' לאתר שיגור מתוכנן, שיוקם קודם לכן במקסיקו, ויטיס בעיקר נוסעים מארצות הברית.

על פי הדיווח בגרדיאן, מן הרגע שבו הטיסות יהפכו לפעילות, וירג'ין גלקטיק מתכוונת להטיס כ-5,000 נוסעים בשנה. האטרקציה של [[הזוהר הצפוני]] מהווה את היתרון היחסי בטיסות לחלל משבדיה ביחס לארצות הברית. הנוסעים, שיתבקשו לשלם כ-100 אלף יורו בעבור שעתיים של טיסה בחלל, יוכלו לעבור דרך ה"אורורה בוראליס" המפורסם, הלא הוא הזוהר הצפוני, ובכך להפוך להיות בני האדם הראשונים שיזכו בחוויה הייחודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully