וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההתנחלויות הורסות כל סיכוי לשלום"

29.12.2007 / 19:16

עמרו מוסא, מזכ"ל הליגה הערבית, יכנס מפגש חירום של שרי החוץ הערבים בנושא המו"מ הישראלי-פלסטיני. "מסלול אנאפוליס עומד בפני שבירה"

שרי החוץ הערבים יקיימו בקרוב פגישת חירום לדון בשיחות השלום בין ישראל לפלסטינים ובמדיניות ההתנחלות הישראלית, כך הודיע הערב (שבת) מזכ"ל הליגה הערבית עמרו מוסא.

מוסא, שהכריז על הפגישה במסיבת עיתונאים, אמר כי "נראה שהמומנטום הבינלאומי לא משפיע על העמדה הישראלית ואולי גם לא ישפיע בעתיד, כך שעלינו להיפגש ולהחליט מה לעשות בנידון". לדבריו, "כעת ברור שנושא ההתנחלויות הורס כל סיכוי לשלום, וישבור את המסלול של אנאפוליס."

מזכ"ל הליגה לא הבהיר איפה או מתי תתקיים פגישתם של שרי החוץ, אולם הוא הבטיח ש"הפגישה תתקיים בעוד זמן קצר מאוד". לדבריו, היוזמה לפגישה הגיעה מסעודיה וממצרים. מוסא אמר עוד כי בפגישה ידונו גם בנושא הלבנוני. "המשבר בלבנון הוא אחריות ערבית ואנחנו נערוך שיחות לא רק עם גורמים בלבנון אלא גם עם גורמים נוספים".

גורמים בישראל אמרו שישראל תאפשר בנייה בתוך התנחלויות שכבר קיימות בגדה המערבית, אך תימנע מלהרחיב את הבנייה מעבר לאזורים הקיימים. הפלסטינים אומרים שקיומן של השיחות שהחלו באנאפוליס, הראשונות מסוגן מזה שבע שנים, תלויות בהתחייבותה של ישראל להקפיא את הבנייה בהתנחלויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully