וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר פלסטיני: הפיגוע - נסיון לחבל במו"מ

29.12.2007 / 6:30

שר החוץ הפלסטיני אמר, כי ינקטו צעדים חמורים כנגד האחראים לפיגוע. כוחות צה"ל פרצו לבית חולים בחברון בחיפוש אחר מבצעי הפיגוע

שר החוץ הפלסטיני ריאד אל-מלכי גינה בחריפות את פיגוע הירי אתמול (שישי) בו נהרגו שני חיילי צה"ל סמוך לחברון. בקול ישראל דווח, כי לדבריו, "הארגונים שביצעו את הפיגוע מבקשים לחבל במשא ומתן לשלום ובתכנית של הרשות הפלסטינית להגביר את רמת הביטחון בשטחה". אל-מלכי הוסיף, כי ינקטו צעדים חמורים כנגד האחראים לפיגוע.

בפיגוע הירי נהרגו אחיקם עמיחי, בן 20, ודוד רובין, בן 21, שניהם תושבי קריית ארבע. השניים נורו מרכב חולף, כשטיילו באזור עם צעירה נוספת. המטיילים, שהיו חמושים, הצליחו להשיב אש לעבר היורים בטרם נפגעו.

הפלסטינים דיווחו, כי כוחות צה"ל פרצו לבית החולים "אל-אהאלי" שבחברון בחיפוש אחר אחד ממבצעי הפיגוע אחר הצהריים בחברון, שאמור להיות מאושפז במצב קשה. לפי עדי ראייה, הכוחות סרקו את בית החולים ובדקו את תעודות הזהות של כל החולים על מנת לאתר את מבצע הפיגוע.

בתוך כך, ישראל העבירה מכתב תלונה חריף לנשיא מועצת הביטחון ולמזכ"ל האו"ם באן קי מון כנגד פיגוע הירי. במכתב ציין שגריר ישראל לאו"ם דני גילרמן כי בעוד ישראל נותרה מחויבת לקדם את תהליך השלום ועקרונות אנאפוליס, הפלסטינים אינם נאבקים בטרור או עומדים בהתחייבויות השונות כולל מפת הדרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully