וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרג מאבטח של אבו-עלא

28.12.2007 / 7:04

לטענת הצבא, המאבטח של ראש צוות המו"מ הפלסטיני ירה לעבר כוח שהגיע לעצרו. ביממה האחרונה נהרגו 8 חמושים בתקיפות צה"ל, בהם ראש מערך הקסאמים של הג'יהאד בעזה

כוח של צה"ל הרג הלילה את אחד מאנשי הביטחון של ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני [[אבו עלא]]. עדי ראייה דיווחו, כי מועתסם א-שריף, בן 22, נורה בעת שנמלט מחיילים שבאו לביתו כדי לעצור אותו. מצה"ל נמסר בתגובה כי א-שריף היה מבוקש בשל העברת אמצעי לחימה לפעילי טרור ברמאללה, ולכן הגיע כוח צה"ל לעצרו. לטענת הצבא, א-שריף הוא שפתח באש לעבר החיילים, שהשיבו אש.

בתוך כך, הפלסטינים מדווחים כי פעיל חמאס נהרג בתקיפה מהאוויר סמוך לחאן יונס. חמישה פלסטינים נוספים נפצעו. מצה"ל נמסר כי התקיפה כוונה נגד קבוצה של חמושים שהתקרבה לגדר המערכת בדרום הרצועה.

בכמה תקיפות שנערכו אתמול ברצועה נהרגו שישה פלסטינים, בהם מוחמד עבדאללה, המכונה "אבו מורשד", בכיר מפקדי הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי ומראשי מערך ייצור הרקטות והמטענים ברצועת עזה. מדובר צה"ל אישרו את התקיפה ומסרו כי היא בוצעה בסיוע צה"ל ושב"כ.

קודם לכן, תקף חיל האוויר רכב במחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר, כי הרכב היה עמוס באמצעי לחימה ונסעו בו פעילי טרור שהיו בדרכם לביצוע פיגוע.

בתגובה לחיסולים הודיע ארגון הג'יהאד האיסלמי כי הוא פותח את המערכה מול ישראל. בכרוז שהוציא אתמול, קרא הארגון למפקדים ולפעילים לנקוט אמצעי זהירות. "נגיב על חיסול הפעילים", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully