וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל חיסל בכיר ג'יהאד בעזה

ניר יהב

27.12.2007 / 22:14

בתקיפה נהרג פעיל ג'יהאד נוסף לאחר שכלי טיס ירה לעבר מכוניתם. בתקיפות נוספות היום נהרגו עוד 4 פעילי ג'יהאד ופעיל חמאס

שני פלסטינים נהרגו בתקיפה של חיל האוויר על מכונית במרכז רצועת עזה. אחד ההרוגים הוא מוחמד עבדאללה, המכונה "אבו מורשד", בכיר מפקדי הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי ומראשי מערך ייצור הרקטות והמטענים ברצועת עזה. מדובר צה"ל אישרו את התקיפה ומסרו כי היא בוצעה בסיוע צה"ל ושב"כ.

קודם לכן, תקף חיל האוויר רכב במחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר, כי הרכב היה עמוס באמצעי לחימה ונסעו בו פעילי טרור שהיו בדרכם לביצוע פיגוע.

מקורות פלסטינים דיווחו כי פעיל ג'יהאד איסלאמי נהרג בתקיפה. עדי ראייה מסרו כי כלי טיס שיגר טילים לעבר מכוניתו של הפעיל והוא נהרג במקום. דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי איים כי ארגונו ימשיך לשגר טילים לעבר ישראל. "ההתנגדות לא תשתוק לנוכח החיסולים הללו", הוסיף.

בשעות אחר הצהריים נהרגו שלושה פלסטינים בתקיפת צה"ל בחאן יונס שבדרום רצועת עזה. לדברי עדי ראייה, שלושת ההרוגים הם פעילי חמאס וג'יהאד איסלמי. בנוסף, תשעה פלסטינים נפצעו כתוצאה מהמתקפה, אחד מהם באורח קשה. אחד ההרוגים הוא מחמד אל-מסרי, מפקד בכיר בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי. הרוג נוסף הוא האני אבו עיד מחמאס.

מצה"ל נמסר כי במהלך פעילות צה"ל בדרום הרצועה, ירו פלסטינים טילי אר.פי.ג'י לעבר הכוחות, אשר השיבו באש. לדברי צה"ל, זוהתה פגיעה בשלושה מחבלים. במקביל, תקף צה"ל מהאוויר, אך מדובר צה"ל נמסר כי לא ידוע להם אם יש נפגעים כתוצאה מהתקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully