וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקצה תקציב חסר תקדים למאבק בתאונות"

יהושע בריינר

26.12.2007 / 20:45

רה"מ אולמרט אמר בכנס של עמותת "אור ירוק", כי יעדי הממשלה הם הפחתת מספר התאונות ב-6% בשנה. "זה יעד לאומי שניתן להשגה"

ממשלת ישראל הציבה לעצמה יעד, להפחית את מספר ההרוגים בתאונות הדרכים בשישה אחוזים בשנה, על ידי הקצאת תקציב "חסר תקדים" לנושא. כך אמר הערב (רביעי) ראש הממשלה [[אהוד אולמרט]], בכנס לציון עשר שנים להקמתה של עמותת "אור ירוק" למען בטיחות בדרכים. אולמרט אמר, כי מדובר ב"יעד לאומי שניתן להשגה".

בכנס, שהתקיים בגני התערוכה בתל אביב, סיפר אולמרט, כי זמן קצר לאחר נאומו יחלו ההצבעות על תקציב 2008: "החובה הראשונית שלי היא להיות שם, אך ביקשתי מיו"ר הכנסת דליה איציק שתעשה מאמץ מיוחד לדחות את החלק האחרון של הדיון, כדי שאוכל להיות במעמד זה, ולתת ביטוי אישי לחשיבות שממשלת ישראל ואני נותנים למאבק הזה, ולפעילות של עמותת "אור ירוק" בחזית המלחמה על הבטיחות בדרכים", אמר. "נתוני תאונות הדרכים צריכים להדאיג כל אזרח ישראלי".

"בכנס הקודם הצהרתי כי אפעל להורדת מספר ההרוגים בתאונות הדרכים בשנת 2007. הפעילות המשותפת אכן גרמה לכך שמספר הנפגעים וההרוגים ירד, אך המספר עדיין רחוק מלהשביע רצון", אמר אולמרט. "רק שיתוף פעולה בין כל הגורמים הלאומיים האמונים על הנושא, יביא לתוצאות המקוות", אמר.

"בכל פעם שאתם רוצים להחליף נתיב, זכרו את יקיריכם. הגה בידיים זו מחויבות בידיים" –קרא ראש הממשלה לאזרחי ישראל: "ביחד נוכיח שאפשר לנהוג אחרת, שאפשר לחולל בכוחות משותפים את השינוי המיוחל בכבישים". ממשלתו הציבה לעצמה יעד להוריד את מספר ההורגים ב-6 אחוזים בשנה.

בתחילת דבריו, בירך אולמרט "חבר כנסת מהאופוזיציה", ח"כ גלעד ארדן (ליכוד), שקיבל הערב אות הוקרה לפעילותו בתחום הבטיחות בדרכים. אולמרט הודה לאנשי העמותה ובירך את יו"ר העמותה, אבי נאור, שהקים את העמותה בעקבות מות בנו רן בתאונת דרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully