וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: לא אתפטר בעקבות דו"ח וינוגרד

ספי קרופסקי

26.12.2007 / 22:26

ראש הממשלה אמר לחברי סיעת מרצ, כי הוא מתכוון להמשיך במו"מ המדיני "בכל הכוח". ח"כ אדלשטיין: שבירת שיא בזלזול באזרחים

ראש הממשלה אהוד אולמרט אינו מתכוון להתפטר מתפקידו בעקבות מסקנות ועדת וינוגרד. אולמרט הבהיר את כוונותיו בפגישה הערב (רביעי) עם חברי סיעת מרצ. בפגישה הסביר אולמרט לחברי הסיעה מהן המשך כוונותיו במשא ומתן המדיני להסדר קבע. ח"כ חיים (ג'ומס) אורון אמר בתום הפגישה כי הבשורה העיקרית שעולה ממנה היא שרה"מ אמר שהוא הולך להמשיך את תהליך השלום בכל הכוח, בלי קשר ללוח זמנים פוליטי.

לפי גורמים במרצ, במהלך הדיון פנתה ח"כ זהבה גלאון לאולמרט ואמרה לו כי תתמוך בכל הסכם שלום עתידי. עם זאת, הוסיפה גלאון כי "יש לי תחושה שהפגישה הזאת נועדה ליצור ריכוך לקראת דו"ח וינוגרד". לפי הגורמים, אולמרט השיב לה כי הוא מודע ללחץ עליו להתפטר בעקבות פרסום הדו"ח, אולם הוסיף כי הוא לא יעשה כן ויגיב אליו במקום ובזמן שימצא לנכון.

חברי סיעת מרצ הדגישו בפני אולמרט את הצורך לנקוט פעולות נוספות, מעבר למשא ומתן עם הפלסטינים והזכירו את נושא המאחזים הבלתי חוקיים והבנייה בהר חומה.

כאשר נשאל ח"כ אורון, שנחשב למועמד מוביל לראשות מרצ לאחר פרישתו של יוסי ביילין, האם יש סיכוי שמרצ תצטרף לקואליציה, הוא הכחיש בכל תוקף ואמר "כרגע לא דובר על העניין הזה בכלל. הוא אינו רלוונטי".

להודעת ראש הממשלה הגיב ח"כ יולי אדלשטיין (ליכוד), שאמר כי "זו היא שבירת שיא בזלזול באזרחים". בקול ישראל דווח, כי לדברי אדלשטיין, "טרם נשפכה הדיו על המסמך המסכם של וינוגרד וטרם נחשפה במלואה מידת כישלונו האישי בניהול המלחמה, וכבר אולמרט מכריז כי יתעלם ממנו".

"הודעתו של אולמרט מעידה על קהות חושים ועל התעלמות מדעת הקהל", מסר בתגובה הפורום המשפטי למען ארץ ישראל. "אולמרט מוכיח בכך שהקים את ועדת וינוגרד כדי להשקיט את הציבור ולהשכיח את חרפת מלחמת לבנון", נאמר בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully