וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתקדם לבאנר

מעיין כהן

26.12.2007 / 13:33

מעכשיו, הבאנרים יציקו גם בנייד: פרטנר משיקה חבילת פרסום משולבת לאתר ולפורטל הסלולרי

מפעילת הסלולר אורנג' השיקה חבילת פרסום חדשה, המשלבת פרסום באתר החברה ובפורטל הסלולרי. הפרסומות יוצגו בעמודי אתר אורנג' והפורטל הסלולרי בדור 3 ו-3.5 באמצעות באנר הממוקם בחלקו העליון של העמוד. לקוח שלא יהיה מעוניין להיחשף לפרסומות בפורטל הסלולרי בעת גלישה ממכשירו, יוכל לבחור זאת באמצעות פנייה לשירות הלקוחות.

לדברי איריס בק, סמנכ"לית השיווק של אורנג' שמסיימת בימים אלה את תפקידה, ייחודה של המדיה היא ביכולת למקד את הקמפיין כך שבפרסום יצפה אך ורק מי שעונה להגדרת קהלי היעד של המפרסם. הקמפיין יפנה לקהל היעד על פי סגמנטים שיווקיים, כגון עסקי, חיילים או סטודנטים, או על-פי קטגוריית תוכן - בידור, מוזיקה, ועוד. בנוסף ניתן לבצע חיתוכים דמוגרפיים על-פי מין, וחלוקה לגילאים.

בק ציינה, כי מפרסמים אשר יציעו במסגרת הקמפיינים הטבות ללקוחות כדוגמת קופוני הנחה, מוצרי תוכן במתנה, יקבלו עדיפות, כיוון שזו הדרך הטובה ביותר לנצל את המדיה. הבוקר עלו שלושה קמפיינים ראשונים במסגרת החבילה המשולבת: של קוקה-קולה, כלל פיננסים בטוחה וישרוטל.

פיתוח המערכת הטכנולוגית לניהול הפרסום השתתפה תפוז, אשר תשמש בשלב זה גם כמשווקת שטחי הפרסום בפורטל הסלולרי ובאתר אורנג', ותקים לצורך כך מערך מכירות ומדיה ייעודי.

נציין, כי אורנג' אינה הראשונה להפוך ממפרסם למדיה פרסומית: סלקום מציעה היום שלוש פלטפורמות לפרסום בסלולר - באנרים, פרסום במשחקים סלולריים ופרסום על גבי תכני וידיאו. בינתיים, המפרסמים לא נוהרים למדיה החדשה, ועל אף שהקמפיין הראשון עלה במסגרת פיילוט כבר במאי השנה, עד כה עלו בסך הכל שני קמפיינים בבאנרים בפורטל הסלולרי, לביסלי של אסם ולדוריטוס של שטראוס, וקמפיין אחד בווידאו של קוקה קולה, אשר סרטון הפרסומת שלה הקדים את תוכן הווידיאו שבו צפה המשתמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully