וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה החקירה נגד ראש עיריית נתניה

נתיב נחמני

26.12.2007 / 10:59

המשטרה לא מצאה תשתית ראייתית לחשדות בדבר טובות הנאה. "חבל שחברי מועצה בוחרים להשתמש במשטרה ככלי ניגוח"

היחידה הארצית לחקירות הונאה ומפלג חקירות כלכליות סיימו היום (רביעי) את חקירתם בדבר חשדות לטובות הנאה שקיבלה ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר. החקירה נפתחה בעקבות תלונות שהוגשו למשטרה על ידי הרצל קרן, חבר מועצת העיר בנתניה.

בחקירה לא מצאו השוטרים תשתית ראייתית מספקת, שתבסס את טענותיו של קרן. מהמשטרה נמסר, כי החוקרים לא מצאו סיבה מספקת לחקור את ראש העיר תחת אזהרה. תיק החקירה הועבר הבוקר לפרקליטות מחוז מרכז לעיון ולהחלטה הסופית בדבר האפשרות להעמדתה לדין.

"חבל שחברי מועצה שמתקשים להוכיח את תרומתם לעיר בוחרים להשתמש במשטרה ככלי ניגוח", נמסר הבוקר מלשכת ראש העירייה, "אנו מברכים את המשטרה על ההחלטה".

נחקרה כבר בעבר

זו אינה הפעם הראשונה שפיירברג-איכר נחקרת במשטרה. בעבר המליצה המשטרה על הגשת כתב אישום נגדה בחשד להפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד. פיירברג-איכר נחשדה בפרשת האזנות סתר כנגד יריביה במערכת הבחירות לרשות העירייה ב-1998. גם אז חבר המועצה הרצל קרן, יחד עם חבר המועצה יואל אלרואי, היה הראשון להתריע.

פיירברג-איכר נחשדה כי שילמה עבור ההאזנות מקופת העירייה ובנוסף נחשדה כי ניהלה קשר עם גורמים פליליים בעיר. למרות החשדות, לא הוגש כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully