וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר: ענישת עבריינים חוזרים קלה מדי

ספי קרופסקי

25.12.2007 / 16:02

בדיון השדולה למניעת אלימות תקף השר לביטחון פנים את קלות הענישה בישראל. ח"כ פינס: יש במשטרה תחושה של חוסר אונים

השר לביטחון פנים אבי דיכטר התבטא היום (שלישי) שוב בחריפות נגד קלות הענישה בישראל. בדיון של השדולה למניעת אלימות שיזם ח"כ דוד רותם, תקף דיכטר את הקלות בה נוקטים בתי המשפט בתהליך הענישה, ואמר כי "לצערי הענישה היום היא רחוקה מאוד מרמת העונש. אנחנו רחמנים מדי לגבי עבריינים שכבר תפסנו", אמר.

דיכטר ציין כי חלק ניכר מהעבריינים שנכנסו לבית הסוהר חוזרים לפשוע. בהתייחסו לכך אמר, כי העבריינים "כבר עמדו בפני שופט וקיבלו גזר דין והמערכת נאלץ להתמודד עם העבריינים האלה שוב".

כמו כן, הזכיר דיכטר את הקמת יחידת השיטור המיוחדת, שתתחיל לפעול החל מינואר, ואת התגבור הצפוי בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

"למה המשטרה צריכה טלוויזיה?"

"אני לא חושב שהמשטרה צריכה להישען על ערוץ טלוויזיה מסחרי כדי לבצע את עבודתה", כך אמר היום באותו דיון ח"כ אופיר פינס, בהתייחסו לתחקיר חדשות ערוץ 10. "מדוע משטרת ישראל צריכה ערוץ טלוויזיה כדי לתפוס פדופילים?", תמה פינס. "עבריינים מסתובבים היום בגו זקוף, כסלבריטאים, כאילו הם האליטה של מדינת ישראל. חלק מאמצעי התקשורת הופכים את העבריינים לגיבורים, באמצעות כתבות מגזיניות וסיפורים. האלימות משתלמת", אמר פינס.

בנוגע לפרשת "השוטרים העבריינים" מנהריה, אמר פינס, כי הוא "מתרשם שהמשטרה מתוסכלת. יש במשטרה תחושה של חוסר אונים וחוסר כלים, וזה צריך להדליק נורות אדומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully