וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוליטיקאים עושים הון פוליטי על החטופים"

25.12.2007 / 12:58

אמו של החייל החטוף אהוד גולדווסר האשימה את המתנגדים להגמשת ההגדרה של מחבלים עם דם על הידיים והטיחה בהם: "לו ילדם היה חטוף ולא ילדי?"

"כעת, כשאנו מקווים שאנו קרובים להסדר להחזרתו של גלעד שליט, מעזים כמה פוליטיקאים לערער על הנטייה להחלטה להגמיש את הגדרת המחבלים עם דם על הידיים" - כך אמרה היום מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף אהוד גולדווסר בכנס להשבת החטופים שארגנה אגודת הסטודנטים במכללת עמק יזרעאל.

גולדווסר הוסיפה, כי הפוליטיקאים אליהם היא מתייחסת, לא מתנגדים להחלטה "בגלל איזו אמת פנימית, אלא בשל נטייה לשאת חן בעיני סקטורים מסוימים ולנסות בתמורה לזכות ברווח פוליטי". היא אמרה עוד, כי "אני שואלת - לו ילדם היה חטוף ולא ילדי? קל מאוד לנסות לעשות רווחים פוליטיים על חשבון גבו של מישהו אחר".

פורום שרים מצומצם דן אתמול בהגמשת הקריטריונים לשחרור אסירים עם דם על הידיים. השרים אבי דיכטר וחיים רמון יהיו ככל הנראה מוכנים לתמוך במהלך, ואילו השר דניאל פרידמן צפוי להתנגד.

גולדווסר חזרה על בקשת המשפחות לפעול למען שחרור החטופים, ואמרה כי "אני לא רוצה לחזור על שרשרת הכשלים שהיו. אני רוצה לזעוק ובקולי קולות - החזירו לנו את החיילים אשר נקלחו על לא עוול בכפם. מישהו היה אחראי לחטיפתם. לא הם צריכים לשאת בתוצאות... הם נושאים בסבל שלא יתואר בידי קבוצת אנשים אכזריים מכל מה שהדימיון יכול לדמיין. מי יודע מה עובר עליהם בכל רגע ביומם".

יו"ר אגודת הסטודנטים, נתנאל איזק: היכן הוא ראש ממשלת ישראל מר אהוד אולמרט? לו בניו היו בשבי האויב, האם גם אז היו חולפים להם הימים בדממה מחפירה שכזאת? היכן הוא שר הביטחון מר אהוד ברק? האם דם החיילים שבשבי האויב אינו מספיק כחול בכדי לפעול למען שחרורם?

"כשקראו לנו למילואים לא היססנו. עזבנו כולנו את המשפחה ובלי לשאול שאלות לבשנו מדים ונלחמנו. ככה חינכו אותנו מאז ומעולם - לקחת אחריות על מעשינו כי לא מפקירים פצועים בשטח.
היכן היא האחריות של אותם מנהיגים מהוללים אשר בלי להניד עפעף מדברים גבוהה על תמורות מדיניות ועל תכניות מרחיקות לכת.האם אותם אנשים אשר אינם מסוגלים לקחת אחריות על מעשיהם אמורים לקחת אחריות על מעשי עם שלם?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully