וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתעודד, מעודה

דנה שמש

25.12.2007 / 12:31

הלחשושים על הכוונה לתגבר את בועז מעודה באירוויזיון השנה תפסו את דנה שמש במצב רוח רומנטי, והיא קוראת לכם לסמוך על העיניים המבויישות של הזמיר

הו, בועז בועז. בועז מעודה, הווינר של "כוכב נולד האחרון", הוא בדיוק האנטי-תזה לזוכים הקלאסיים של תכנית הזמירים. לא תראו אותו בטלנובלות, העדשות לא יקלטו אותו בפתיחה של כל חלות נעליים בינונית, את שמו לא תראו תמיד באייטם הראשון במדורי הרכילות – והוא אפילו לא פותח את הפה כדי להתלכלך בראיונות על אמנים אחרים בארץ.

לכן, קצת עצוב לשמוע שברשות השידור מתחילים להתקפל מההחלטה האמיצה לתת לו לייצג את המדינה באירוויזיון הקרוב. על פי השמועות, רוצים החברים בירושלים לצרף למעודה זמרת נוספת לדואט – כאילו הבחור לא יכול לספק את הסחורה בעצמו. הגיע הזמן להספיק לזלזל במעודה ולתת לו את הכבוד שבו הוא זכה ביושר, ולפרגן לו על היכולת להיות עם כישרון, אך בלי גינוני סלבריטאות מרגיזים.

שואו נחמד לאירוויזיון כל אחד יכול להעמיד, אבל כמו שגילינו באופן כואב בשנים האחרונות – חיוך יפה, תלבושת מושקעת ורומנטיקה שמאלצית הם כבר לא הקלף המנצח. דווקא העיניים המבויישות של הזמיר הצעיר יכולות להיות סחורה חמה ונדירה בתחרות האירופית. מעודה, אתה יכול להתעודד: אנחנו מאחוריך, יודעים לגמרי עד כמה אתה סחורה חמה ואיכותית.

ומה אתכם? מפרגנים למעודה או שנמאס לכם מהבחור כבר ביום שאחרי הגמר?

תורכם: בועז מעודה - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully