וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה טובה מכבי ת"א

30.9.2001 / 21:55

אחרי שנים של תירוצים מכבי סוף כל סוף פותחת את הליגה כמו שצריך. הערב הביסו הצהובים 1:4 את הפועל ב"ש, משערים של בן חיים, נמני, תורג'מן ולוי. אבו לאבן צימצם

מכבי ת"א השיגה את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה, כשגברה 1:4 על הפועל ב"ש בחוץ, במשחק שהשלים את המחזור החמישי בליגת-העל. בעקבות הניצחון מדורגת מכבי במקום הרביעי בטבלה עם 9 נק' (שלושה ניצחונות והפסד כשיש לה משחק חסר )מול הפועל חיפה ב- 10 באוקטובר).

עבור הפועל ב"ש זהו הפסד בית שני העונה והפסד 4:1 שני רצוף (בשבוע שעבר 4:1 מול ראשל"צ), והעולה החדשה מדורגת במקום התשיעי עם 4 נק' ושלושה הפסדים.

ב"ש הגיעה למשחק ללא שוערה הראשון, אסי רחמים, שמתח שריר באימון המסכם ובמקומו פתח שוער המשנה, מורדי שוורץ הצעיר. לופא קדוש החליט לכלול בהרכב הפותח את כפיר אדרי ורמי אבו לאבן, על חשבונם של אופיר חיים ואורן סגרון. מכבי ת"א שיחקה טוב, במיוחד במחצית הראשונה ופחות בשניה, ומול נציג של רודה ההולנדית, היריבה בסיבוב השני בגביע אופ"א, היא נתנה לו הרבה סיבות לחשוש. בקבוצה לא שיחקו אורן זיתוני, שעבר ניתוח ארתוסקופיה וייעדר כחודש מהמגרשים, ובמקומו פתח גיא צרפתי. טל בן-חיים המשיך ב- 11 הפותחים, במקום גדי ברומר הפצוע, כשעמיר תורג'מן פותח במקום רודריגו גולדברג הפצוע.


מכבי עלתה ליתרון כבר בדקה השניה של המשחק, כשקרן של טל בנין מצאה את ראשון של הבלם הצעיר, טל בן-חיים, שנגח חזק מתחת למשקוף וכבש את שערו הראשון בליגת-העל. מכבי המשיכה בפתיחה המוחצת שלה ועמיר תורג'מן נשלח לרחבה אחרי שתי דקות, אבל ב"ש הצליחה להדוף את הבעיטה שלו לקרן.

בדקה השמינית מכבי כבר ב- 0:2, כשאלי ביטון מסר לאבי נמני 30 מטר מהשער, הקפטן התקדם עם הכדור עד 18 מטר מהשער ובעט טיל אדיר לפינה השמאלית של שוורץ, שלא יכל לעשות כלום.

בדקה העשירית הזדמנות ראשונה לב"ש במשחק: כפיר אדרי מסר לזרקו סרפימובסקי לתוך הרחבה והאחרון בעט החוצה. שש דקות אחרי בעט רמי אליהו מ- 16 מטר מהאוויר, הכדור חלף סמוך לקורה של שטראובר.

בדקה ה- 23 כבשה מכבי כבר את השלישי, כשטל בנין בעט מ- 30 מטר, שוורץ הדף גרוע ועמיר תורג'מן בעט את הריבאונד מקרוב פנימה. שער ליגה ראשון העונה לחלוץ.

בדקה ה- 31 ביצע לופא קדוש כבר את החילוף הראשון שלו, כשהוציא את רמי אליהו והכניס במקומו את יפרח עוז. תשע דקות אחרי - ההזדמנות הטובה ביותר של ב"ש במחצית הראשונה - כשאליניב ברדה מקבל כדור מצוין לתוך הרחבה, עובר את שטראובר ובועט מזווית קשה לכיוון השער - הכדור חולף סנטימטר מהקורה הרחוקה. החמצה גדולה לב"ש.

תשע דקות מפתיחת המחצית השניה החליט קדוש לבצע חילוף שני כשהכניס את אופיר חיים במקום כפיר אדרי. בדקה ה- 59 ספק הוכשל אליניב ברדה ע"י אמיר שלח, דני קורן החליט לשרוק לפנדל, ורמי אבו לאבן בעט את הפנדל פנימה. רק 1:3 למכבי.

בדקה ה- 63 מכניס קדוש את רובינלסון מונטיירו במקום דייוי קורמן, ושש דקות אחרי מבצע ניר לוין חילוף ראשון כשהוא מכניס את אייל שן במקום גיא צרפתי. שבע דקות לסיום נכנס גם מני לוי במקום אלי ביטון ואחרי פחות מדקה הוא כבר כבש, גם הוא את שערו הראשון העונה בליגה. טל בנין הגביה כדור לרחבה, לוי עלה גבוה ונגח מ- 11 מטר כדור קשתי שעבר את שוורץ ונכנס לרשת. 1:4 למכבי.
פרנץ הורבאט הספיק להחליף את אבי נמני חמש דקות לסיום, ומאות אוהדי מכבי שהגיעו למשחק, עשו מאושרים את הדרך הארוכה מ'וסרמיל' הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully