וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האינטרקטיב BB תיטמע בגיתם

עדי דברת

25.12.2007 / 10:15

משרד הפירסום BBDO הינו המשרד הראשון שמאחד את פעילות חברת האינטראקטיב עם פעילות משרד הפרסום

משרד הפרסום גיתם BBDO הודיע היום על הטמעת חברת האינטראקטיב BBDO אינטראקטיב אל תוך משרד הפרסום. כחלק מהמהלך תהפוך חברת האינטראקטיב לחלק בלתי נפרד מצוותי העבודה, כך שבכל צוותי העבודה - קריאטיב, תקציבאות מדיה ופלנינג - ישולבו אנשי חברת האינטראקטיב.

גיתם BBDO הינו המשרד הראשון אשר מאחד את פעילות חברת האינטראקטיב עם פעילות משרד הפרסום. זאת לאחר שבשנים האחרונות ראינו תופעה הפוכה של יצירת חברות בנות מתמחות של משרדי הפרסום.

"בשונה מהמתרחש היום בשוק הפרסום הישראלי, שבו מוציאות חברות פרסום החוצה את טובי בניה למען הקמת חברות אינטראקטיב נפרדות, אנחנו בגיתם חושבים אחרת. אנו מבצעים מהלך שבו האינטראקטיב הינו מוביל את המשרד וחלק בלתי נפרד ממנו", אומרת מיכל המאירי מנכ"ל גיתם BBDO.

"השלב הראשון באבולוציה היה חברות חיצוניות לחברות הפרסום שנתנו שרותי אינטרנט כגון גולדפיש ואידיאולוגיק. השלב השני היה לייצר חברות מתמחות בתוך משרדי הפרסום. הגיע הזמן לעבור לדור הבא, לשלב השלישי בו משרד פרסום משלב בעבודתו את כל המדיות ללא חיץ וללא הפרדה".

המאירי הוסיפה כי "הבסיס לעבודת פרסום קריאטיווית ונכונה הוא רעיון אחד אותו מעבירים לשלל אמצעי מדיה - טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט, יח"צ, קד"מ. רעיון טוב אינו קשור למדיה זו או אחרת, החוכמה היא בהטמעתו ומינופו. יצירה לפי מדיה מסוימת מגבילה את הרעיון והחלוקה למדיום חוטאת ליצירה הקריאטיווית".

  • עוד באותו נושא:
  • גיתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully