וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: ישראל נהנית מהישגי המלחמה

יהושע בריינר

24.12.2007 / 20:17

לדברי הרמטכ"ל, "שלחנו את כוחותינו לבצע משימות ובמרבית המקומות הן בוצעו טוב". שר הביטחון אמר, כי ישראל תנצח במלחמה הבאה

דובר צה"ל

האם הפסדנו במלחמה לבנון השנייה באופן רשמי? במהלך הענקת אות המלחמה לרמטכ"ל ולחברי פורום מטכ"ל היום (שני) בבסיס הקריה בתל אביב, אמר שר הביטחון אהוד ברק, כי "אם תתרגש עלינו מלחמה נוספת, אנו מצפים כי תסתיים בניצחון עם מינימום נפגעים ומינימום פגיעה בעורף".

במהלך הטקס העניק ברק באופן רשמי את האות לרמטכ"ל גבי אשכנזי ולכלל חברי פורום מטכ"ל, ביניהם כאלה שכיהנו בזמן המלחמה ואינם משרתים עוד. כמו כן הוענק האות לרמטכ"ל דאז דן חלוץ. על אף שלא היה בשירות סדיר בזמן המלחמה, קיבל אשכנזי את האות בשל היותו מנכ"ל משרד הביטחון בעת המלחמה. ברק אמר כי "המלחמה איננה רק של צה"ל. המלחמה היא של לוחמים שראו את האש מקרוב ושל כאלה שלא נכנסו לקו האש, וכן ושל מיליון וחצי אזרחים אשר היו בקו הטילים".

אות הוקרה למשפחות

על רקע הדיווחים לפיהם חיילים רבים מתביישים לענוד את האות, והוראת צה"ל, שפורסמה אתמול בוואלה! חדשות, לפיה צה"ל מחייב את חייליו לענוד את אות המלחמה על מדיהם, אמר הרמטכ"ל בטקס, כי יש להסתובב עם האות בגאווה. "אני גאה לענוד את האות", הדגיש, "שלחנו את כוחותינו לבצע משימות ובמרבית המקומות הן בוצעו טוב. עם ישראל נהנה מההישגים של המלחמה הזאת, אך יחד עם זאת שילמנו גם מחיר, 119 לוחמים הרוגים. זהו אות הוקרה והצדעה למשפחות החללים והפצועים".

עוד הוסיף אשכנזי ואמר כי "במעמד זה אנו זוכרים את העמידה של העורף ואת המחיר שהוא שילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully