וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילויים חדשים בפרשת גולדווסר ורגב

24.12.2007 / 13:06

מומחה אירופי המצוי בפרטי המו"מ אמר לעיתון סעודי כי ישראל יודעת שלפחות אחד החיילים החטופים נהרג. בנוסף, הוא אמר כי רון ארד מת

"ישראל יודעת שרגב או גולדווסר נהרג במהלך חטיפתם", כך טוען מומחה אירופי למשא ומתן העוקב מזה שנים אחר עסקאות חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה. המומחה, ששמו לא צויין בכתבה, אמר לעיתון הסעודי "אל-ווטן" כי לאחר שישראל לא קיבלה מחיזבאללה מידע אודות גורלו של הנווט השבוי רון ארד, היא ביקשה פיצוי, אלא שחיזבאללה לא הסכים לתת פרטים אודות גורל שני החיילים. לדברי המומחה, ישראל יודעת כי חיזבאללה אינו מעוניין לספר מה מצבם של שני החיילים משום שהשניים נהרגו, או לפחות אחד מהם.

המומחה האירופי התייחס גם לפרשת רון ארד. "המידע המצוי ברשותי הוא כי הנווט השבוי רון ארד מת", אמר המומחה, המחזיק במידע שאותו קיבל במהלך השנים מעיתונאי לבנוני. לדבריו, גופתו של רון ארד לא נמצאה למרות מאמצים כבירים שהשקיעו חיזבאללה וגופים אחרים. "כל מה שחיזבאללה השיג הוא תמונה של ארד ומכתב שכתב בכתב ידו בזמן השבי".

המומחה האירופי סיפר כי העיתונאי הלבנוני אמר לו כי לדברי בכיר בתנועת "אמל", רון ארד נהרג, אם כי לא ברור כיצד. ההשערות הן כי נהרג על ידי שוביו או במהלך קרבות בין חיזבאללה לבין ישראל בשנות השמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully