וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה מנגל בבית ונפגע קשה משאיפת עשן

גידי ויניש

23.12.2007 / 16:45

תושב הגליל הובהל במצב קשה לבית החולים ולאחר טיפול בתא לחץ התייצב מצבו. אמו של הפצוע: מנגל כבר לא ייכנס אלינו הביתה

מוחמד חאג', בן 30 מכפר יסיף שבגליל, נפגע הלילה (ראשון) באורח קשה בעקבות שאיפת עשן. הוא הועבר לבית החולים בנהריה ושם התברר כי הסיבה לפגיעה הקשה היא עשן שנפלט ממנגל שערכו בני משפחתו של הפצוע.

בני המשפחה הסבירו שבשל מזג האוויר הקר ששרר בסוף השבוע, הם החליטו לערוך את המנגל השבועי בין כותלי הבית. העשן ההתפשט בבית, ובני המשפחה לא חשו בטוב ופיתחו כאבי ראש וסחרחורות.

חאג' סיפר כי "במהלך הערב קמתי בגלל כאבי ראש חזקים. הלכתי לשירותים ובדרך נפלתי. חשבתי שזה מעייפות. חזרתי לישון ואז כאבי הראש התגברו. שוב קמתי ורציתי ללכת למקלחת".

בעודו במקלחת, שמעו בני המשפחה רעש חזק של נפילה ומצאו את חאג' מעולף. הוא הובהל באמבולנס לבית החולים בנהריה, כשהוא בהכרה מעורפלת. הרופאים אבחנו כי הוא סובל מהרעלת חמצן חמורה, והוא הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם טופל בתא לחץ. אחרי טיפול קצר הוא הועבר בחזרה לבית החולים בנהריה ומצבו התייצב.

ששת בני המשפחה האחרים לא חשו בטוב, אולם הם לא נזקקו לטיפול רפואי. אם המשפחה סיפרה, כי התחילה לחשוד שמשהו אינו כשורה רק לאחר ששתי בנותיה התלוננו גם הן על כאבי ראש, בחילות וסחרחורות. "נתתי להן כדור אנטיביוטיקה ואמרתי להן שינוחו", סיפרה האם, "אבל כשזה לא עזר התחלתי להבין שאולי זה מהעשן של המנגל. דבר אחד בטוח, מנגל כבר לא ייכנס אלינו הביתה ואם נרצה לעשות על האש, זה יהיה רק בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully