וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הסערה חלפה

יאיר טריבלסקי

23.12.2007 / 14:29

יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והשבוע יש לו בשורות טובות: הרוחות נרגעו, התקשורת משתפרת ויש אופטימיות באוויר

אחרי כל מה שהתרחש בשבוע שעבר, נדמה שהקוסמוס יכול רק להרגיע את הרוחות. זה היה שבוע אלים במיוחד, כשהשמש ומרקורי פגשו את פלוטו ויופיטר והביאו איתם גל של תקיפות וסערות ברצועת עזה, אלימות בערים והרבה תאונות דרכים קטלניות. אחרי שבוע שכזה, נדמה שהעניינים יכולים רק להשתפר. ואכן, הגיע הזמן לשנות מגמה, רוטנים הכוכבים, וזה בדיוק מה שהם עושים השבוע (שבין 23 ל-30 בדצמבר).

הזוית הרגשנית של השבוע

לצערי, אינני איש בשורות. נוס הסקסית שלנו מתאהבת לחלוטין, מאבדת את הראש והולכת ברחוב כששלושה מיקי מאוסים ורודים מפזמים מעל לראשה ולבבות מבזיקים בעיניה. לראות אישה מאוהבת זה מחזה יפה למדי, אבל כשברור לכולנו שהיא לא רואה ממטר שום דבר אחר ולא מבינה שזו אשליה בלבד - זה כבר קצת פאתטי. הסנוור הזה עלול לפגוע בכולנו, גברים כנשים, ובמקום להראות לנו את העובדות, לעבוד בעיקר על בלוטת האדרנלין שלנו ועל המסך המערפל של נפטון, המטשטש ומערפל את המציאות בצורה מוצלחת כל כך.

הרגשות משחקים תפקיד מרכזי השבוע ולא לטובה, בעיקר כשאנו זקוקים להתמודד עם נושאים כמו חומר וכספים, עבודה, או יחסים אישיים. זה הזמן להשקיע קצת יותר בעובדות בשטח ולא להיסחף יותר מידי לרגש. עובדות! זה הכל. ואם היא תולה בכם עיניים עגומות, תנו לה כוס קפה שחור במקום יין מרלו תוסס, שבו איתה על הפרטים הקטנים והכריחו אותה להיות כאן ועכשיו, לפני שהיא מאבדת את הצפון לגמרי. מי בעיקר עלול להיות מושפע עכשיו מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו משתנה לחלוטין השבוע. אחרי כחודש סוחף ונלהב במזל קשת, עובר מרקורי שליט המזל שלכם למזל גדי ונראה שאנחנו הופכים רציניים ומעשיים במיוחד. אבל רגע אחד לפני שאנו באמת לובשים את חליפת העסקים שמחליפה את הטרנינג או את החולצה הסקסית, נצמד מרקורי לכוכב יופיטר ומביא איתו עוד יום או יומיים של אופטימיות רבה, אופוריה זמנית, צורך ורצון לפרוץ גבולות ומשפטים מלהיבים במיוחד, שלא תמיד רואים את המציאות כפי שהיא.

בהמשך התקשורת שלנו אכן משתנה: היא הופכת פרקטית יותר, נשענת על העובדות, הקול שלנו הופך בוגר ושקול ולא נלהב ומלא אדרנלין ונראה שגם החיים מתייחסים אלינו בהתאם. מי בעיקר יושפע מהמיקום החדש של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה וגדי.

הזוית המסוכנת של השבוע

זוית של עימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב מרס. זוהי זוית לא פשוטה, שעלולה להביא איתה גישה ראוותנית למדי, עימותים מיותרים בגלל שטויות וצורך טווסי להשוויץ ברמזורים או בטלפון. חשוב להיזהר עכשיו שלא לאבד שליטה, במיוחד בכבישים ובדרכים. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, טלה, גדי וסרטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הזוית החביבה של השבוע

הצמידות של השמש עם כוכב יופיטר במזל גדי. השמש, מיקוד הדברים, צמודה לכוכב השפע ומביאה איתה רגעים יפים של שמחה ואופטימיות ואולי פה ושם גם תחושה עזה שפתאום הכל אפשרי, הכל ברור והדרך סלולה. בצמידות כזו החיוך מתרחב ואיתו גם האפשרויות. אולם חשוב לשמור על פרופורציות ולא להיסחף יותר מידי. כדאי לחכות לסופו של השבוע, לפני שנכנסים לשורות האחרונות ולשלב הסיכומים ועד אז – לכבד יפה יפה את הדוד יופיטר העשיר שבא מאמריקה עם ארנק גדוש בדולרים, אבל לחכות עד סוף השבוע כדי לראות אם יש כסוי להבטחות שלו, לפחות בבנק. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, קשת, גדי וסרטן.

מעבר השמש למזל גדי

ובכן, זהו מיקום מעניין, שלמעשה מרגיע את הרוחות באופן סופי, מכיוון שהשמש היא זו שקובעת את הטון הכללי ואת רוח הדברים. מעבר השמש למזל גדי מראה לנו שהקוסמוס עובד בשיטה מתוחכמת אך מרגיזה משהו: הוא יוצר מהומה קטנה ומרגיע את הכל באופן מעשי, כאילו הוא אומר "סתם, צחקתי אתכם..." בגדול, מעבר זה של השמש מסמל את הצורך לממש פוטנציאל, לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, להיצמד לעובדות ובעיקר לנסות ולעשות מהן כסף. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות אריה, קשת, גדי וסרטן.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה – כדאי לשמור על עצמכם, לא לפעול בפזיזות, לא להיסחף יותר מידי ולא לקחת שום סיכון!

שור – הפזיזות נמצאת גם במחנה שלכם: זמן לאופטימיות רבה, אבל יש להיזהר מבזבוזי כספים.

תאומים – צמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין יופיטר, מביאה איתה כמה אפשרויות חדשות. אתרו אותן!

סרטן – מרס עדיין במזל שלכם ומביא איתו סערות ודרמות קטנות. זהירות.

אריה – עם מעבר השמש למזל גדי, רגיעה חלה בשורותינו וכדאי לפעול בנחת.

בתולה – אחרי יומיים מתלהבים, זה הזמן להתמקד ברומנטיקה ובגישה יצירתית.

מאזניים – זוית פעולה בין ונוס לבין נפטון מביאה איתה ערפול ובלבול. זהירות!

עקרב – ונוס עדיין בסביבה, מה שאומר רגעים יפים של רגשות ואהבה. תיהנו...

קשת – החיים הופכים למעשיים יותר וזה הזמן לרדת לקרקע ולהתחיל להתברגן.

גדי- כל האקשן מתחיל להתרכז במחנה שלכם. זה הזמן לעשייה ובכל התחומים!

דלי – יש הרבה לחצים מאחורי הקלעים. צאו לעשות ספורט.

דגים – חברים, מכרים וידידים - זה הזמן להשקעה רבה בתחום החברתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully