וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר, התגעגענו

דנה שמש

23.12.2007 / 13:21

דנה שמש קוראת לכם לפנות מקום על המדף לחדש של בריטני, וחושבת שהוא מוכיח שגם עם ילד ושלל מכוני גמילה - הבלונדה כאן כדי להישאר

למי מאיתנו אין בלב פינה חמה לבריטני ספירס? הנערה הביישנית והתמימה מחור אי שם בדרום ארה"ב שהפכה, ממש לנגד עינינו, למלכת הצהובנים וסמל מין.
אבל הילדה הטובה מלואיזיאנה הספיקה לעבור בשנים האחרונות הרבה מהפיכות: במקום לשיר "היט מי בייבי" התחילה בריטני להתעלל "על אמת" בבייבי הפרטי שלה, ובמקום להוכיח יכולות של רקדנית על, קיבלנו פרחה מרקדת שבקושי מצליחה להזיז את האגן. המוסיקה נשמעה אחרת, המבקרים דיברו בקול אחר, וגם מסע הדילוגים שלה בין כל מכוני הגמילה בארה"ב לא עזר.

עכשיו, בריטני סופסוף משחררת דיסק חדש, "Blackout", ומדובר במעדן הכי חם שיש. לא צריך להיות מבקר מוסיקה גדול כדי ליפול בקסמיהם של להיטים כמו "Gimme more" או “Piece of me" שבו מתארת בריטני את הרומן של עם צלמי הפפראצי. גם שאר השירים בדיסק הזה, לא פחות ממעולים. שווה לשים לב ל"Toy Soldier" – להיט היסטרי שמתחבר בדיסק וכבר מחכה לפרוץ.

נראה שאם עד עכשיו עוד היו ספקות – הלהיטים האחרונים הכריעו את הכף: בריטני חזרה להיות הבייב הכי לוהטת. ברוכה הבאה, בייבי: יו דיד איט אגאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully