וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר הורשע בהטרדה מינית של אחיות חברתו

23.12.2007 / 12:26

6 חודשי עבודות שירות נגזרו על ג'ונתן יאיר סבג, ששימש בעברו כעוזרו של שר בממשלה. בין היתר, הורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינה

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום שישה חודשי עבודות שירות וקנס בסך 20 אלף שקלים על ג'ונתן יאיר סבג, בן 28 מהוד השרון, שהורשע במסגרת עסקת טיעון בביצוע מעשה מגונה בקטינה והטרדה מינית של שלוש אחיותיה של בת זוגו מזה שמונה שנים.

סבג, ששימש בעברו כעוזרו של שר בממשלה, נאשם כי במהלך מלחמת לבנון השנייה שהה עם חברתו ובני משפחתה כשבועיים בדירת המשפחה בהוד השרון. במהלך שהותם המשותפת נהג סבג לאחוז באחותה של חברתו, נישק אותה על פיה וניסה להחדיר את לשונו לפיה ללא הסכמתה.

לאחר ששבה המשפחה לביתה בנהריה נהג סבג לשלוח לה מיילים רבים בעלי תכנים מיניים. במועד כלשהו נכנס לחדרה וללא הסכמתה תפס בידו האחת את צווארה ובידו השניה נגע בחזה. במועד אחר נכנס הנאשם לחדרה עת ישבה על מיטתה, ליטף את ירכה ושיחק עם כתפיית חזייתה תוך כדי שיחה.

לפני כארבע שנים תפס סבג בלחייה של אחות אחרת, ונישק אותה על פיה. באותה תקופה נכנס לחדרה במועד אחר נעמד מאחוריה וללא הסכמתה תפס בידו האחת את צווארה ובידו השניה תפס בחזה מעל חולצתה. בנוסף לכך הואשם סבג כי במשך מספר פעמים נהג להעיר לאחות שלישית הערות גסות הנוגעות לחזה שלה ולגודלו בצורה משפילה ומבזה.

"אין בפנינו כישלון חד פעמי"

הרכב השופטים ציין בגזר הדין: "מיותר להכביר מילים באשר לחומרת שרשרת המעשים אותם ביצע הנאשם. אין בפנינו כישלון חד פעמי, אלא שרשרת מעשים אשר בוצעו במהלך השנים האחרונות כלפי בנות המשפחה אשר הצעירה מהן בעת ביצוע המעשים טרם מלאו לה 14 שנים. נדמה שהנאשם שבפנינו מצא לו את בנות המשפחה הצעירות כאובייקט מיני לכל עניין ודבר".

אשר לאימוץ הסדר הטיעון על ידם ציינו השופטים: "לא ניתן להתעלם מהעובדה כי בעקבות הרשעתו של הנאשם, פוטר מעבודתו בשירות המדינה, וכי, לא יוכל להמשיך לשרת בשירות המדינה, דבר אשר כהגדרת באת כח המאשימה יש בו כדי אלמנט הרתעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully