וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור אבוד

תמיר זוהר

23.12.2007 / 11:38

הם ממכרים בלי סיבה, וממש לא שווים את המחיר: תמיר זוהר מפציר בכם לוותר על החלליות הניידות – ומצליח גם להכניס את דנה דבורין לעסק...

היום זו כבר עובדה: לכל אחד יש מכשיר סלולארי, מסדרת הדור השלישי המשוכלל אצלו בכיס והוא לוקח אותו אתו לכל מקום. המכשיר הנהדר, ששוקל בדרך כלל פחות מזוג גרביים, מכיל בתוכו שלל אטרקציות וכמות אפשרויות מתקדמות שמזכירות יותר חללית. עם שעון ימי, נגן MP4, פנס, ביפר, טלוויזיה, רדיו, GPS וטוסטר – אפשר באמצעות המכשירים החדשים לעשות ממש הכל בזמן השיעור המשעמם, ובלי לזוז מהכסא.

אבל בתכל'ס, את העבודה שאמור הסלולארי שלנו לעשות- לחייג לחברים ולמשפחה, הוא עושה, איך נאמר, די חרא: מכשירי הדור השלישי הם ממש כמו דנה דבורין- הרבה רעש וצלצולים אבל בלי קשור למציאות, מזיקה לסביבה ולא בדיוק יודעת לתקשר כמו שצריך.

אז למה ההורים שלנו צריכים לבזבז כל כך הרבה כסף על מכשירים יקרים, כשאפשר לעשות את כל מה שהם מציעים גם בלי המכשיר המסורבל? אם מסך הטלוויזיה בבית גדול יותר, משחקי המחשב משוכללים יותר ולהקשיב למוסיקה כמו שצריך במערכת הסטריאו בחדר טוב יותר – מי צריך את החללית הזו בכיס?

אני אומר: תשאירו לי את הטכנולוגיה באיכות הטובה והמתקדמת שלה ובגודל הטבעי. כשזה מגיע לטלפון - אולי תדאגו קודם שתהיה לי קצת קליטה מדי פעם ונוכל גם להשתמש בו כדי, אתם יודעים, לדבר?

אז מה אתם אומרים? מתנפלים על הדור השלישי, או חוסכים ונשארים עם המכשירים הישנים והטובים?

ההחלטה בידכם: דור שלישי - חם או סתם?

  • עוד באותו נושא:
  • סלולרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully