וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאני: התאשפזתי בגלל כאב ראש נוראי

23.12.2007 / 10:06

הרפובליקני, שמוביל בסקרים במירוץ לבית הלבן, סיפק הסבר לאישפוזו הפתאומי. לדבריו, הוא לא חלה שוב בסרטן הערמונית

המתמודד על המועמדות לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית [[רודי ג'וליאני]] סיפק אמש (שבת) הסבר מפורט ראשון לסיבות שהביאו לאישפוזו. לטענתו הוא סבל מכאבי ראש נוראיים, אך לא איבד את הכרתו. הוא הוסיף כי רופאו האישי ימסור פרטים נוספים לאחר חג המולד.

לפני מספר ימים מטוסו של ג'וליאני נאלץ לשוב על עקבותיו מספר דקות לאחר ההמראה, במהלך אחת מהטיסות שניהל במסגרת הקמפיין שלו בסנט לואיס. ההחלטה על כך היתה שלו והוא אושפז במשך למעלה 14 שעות.

בראיון לרשת ABC אמר ג'וליאני כי הוא מרגיש טוב וכי בדיקות שעבר מעידות על כך ש[[סרטן הערמונית]] עליו התגבר לפני מספר שנים לא הופיע שוב. עם זאת הוא הוסיף כי הוא ממתין לפירוט המלא מהצוות הרפואי.

כשנשאל האם בכוונתו לחשוף את תיקו הרפואי לעיון הציבור לאחר חופשת חג המולד השיב ג'וליאני: "יפורסם כל מה שרלבנטי בכדי להוכיח שאני בקו הבריאות". הוא הוסיף כי הוא אינו יודע מדוע צוות הקמפיין שלו מסר לאחר התקרית כי הוא סובל מסימפטומים של שפעת. "תאלצו לשאול אותם. אני אומר לכם מה באמת קרה: היה לי כאב ראש ממש ממש חזק שהלך והחמיר. עברתי סדרה ארוכה של בדיקות וכולן יצאו נורמליות. זו השורה התחתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully