וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מילאן: "קיבלנו את ההגרלה הקשה ביותר"

21.12.2007 / 17:40

יו"ר מילאן, אומברטו גנדיני לא נשמע מרוצה במיוחד לאחר שקבוצתו קיבלה את ארסנל בהגרלת משחקי שמינית גמר ליגת האלופות

הגרלת שמינית הגמר של ליגת האלופות שהתקיימה היום (שישי) בצהריים, סיפקה לחובבי הכדורגל בעולם כמה מפגשים קלאסיים, שגורמים להמתנה לקראתם להיראות ארוכה במיוחד. ארסנל נגד מילאן, ליברפול נגד אינטר ורומא נגד ריאל מדריד הם רק חלק מהמשחקים הנהדרים שצפויים בסוף פברואר.

אצל האלופה המכהנת, מילאן, לא נשמעו יותר מדי קולות שמחה, לאחר שראו את שמם מועלה ביחד עם ארסנל בשמינית הגמר. יו"ר הקבוצה, אומברטו גנדיני אמר: "היו יכולות להיות הגרלות סבירות יותר. אנחנו קיבלנו את ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל. ארסנל הם קבוצה מצויינת, יש להם מאמן עם המון ניסיון ושילוב טוב של שחקנים צעירים ומבוגרים". עם זאת, גנדיני לא חושב שקבוצתו פחות טובה. "הם מודאגים מהשחקנים שלנו באותה מידה. אנחנו אלופי העולם ונרצה לעבור אותם כדי להוכיח שמילאן עדיין שולטת באירופה".

יו"ר ארסנל, קית' אדלמן, אמר לאחר ההגרלה: "אני חושב שזה הולך להיות משחק גדול ומאוד מלהיב. כמובן שקיווינו ליריבה נוחה יותר בשלב הזה, אבל זה הולך להיות משחק מצויין". ארסנל אמנם קיבלה יריבה קשה, אבל אדלמן נשמע נלהב במיוחד לקראת מפגש הענקים הצפוי. "עיניהם של כולם הולכות להיות על המשחק הזה. אין משחקים גדולים מזה, ואני מרגיש בטוח בקבוצה שיש לנו".

"זה הולך להיות מעניין", אמר מאמן התותחנים, ארסן ונגר. "האם אנחנו יכולים לעשות זאת? אני מאמין שכן אם נשחק בצורה הטובה ביותר". ונגר יודע שהמשימה לא הולכת להיות פשוטה, אבל בטוח ביכולות של קבוצתו: "זה אתגר קשה, אבל אם שואלים אותי אם אנחנו יכולים לעשות את זה, אני אומר שכן".

"יריבות איטלקיות הן אף פעם לא פשוטות"

גם ליברפול זכתה לקבל יריבה איטלקית קשה במיוחד, בדמותה של אינטר. "זה משחק גדול. עבר הרבה זמן מאז שיחקנו נגדם בפעם האחרונה, אז זה יהיה חדש בשביל שני הצדדים", אמר יו"ר ליברפול, ריק פרי. "הם קבוצה טובה מאוד, הם היו בכושר טוב בעונה שעברה ומן הסתם הם בכושר טוב גם השנה, אבל אין משחקים קלים בשלב הזה".

פדראג מיאטוביץ', מריאל מדריד, קיבל אף הוא יריבה מארץ המגף, ונשמע מהוסס: "רומא יהיו יריבה לא קלה, ויש להם שחקנים נהדרים. יריבות איטלקיות הן תמיד לא פשוטות. יש לנו הרבה כבוד כלפיהם אבל לדעתי אנחנו צריכים לנצח אותם. האוהדים משני הצדדים הולכים להינות מהמפגש הזה". בזה הוא צודק.

במנצ'סטר יונייטד נראו אדישים יחסית לקבוצה שהוגרלה נגדם, ליון. "זוהי לא הפתעה, וידענו איזה קבוצות אנחנו יכולים לקבל", אמר קן ראמסטד ממנצ'סטר יונייטד: "כולם אומרים את אותו הדבר, שאין קבוצות קלות לקבל, אבל אין ספק שהם (ליון) לא שמחים לקבל אותנו".

אחד היחידים שאמר בפה מלא כי הוא מרוצה מההגרלה היה דווקא יו"ר סלטיק, פיטר לואוול, שקיבל את לא אחרת מאשר ברצלונה הגדולה. לואוול אמר שהוא לא יכול לחכות לקראת המשחק: "זוהי הגרלה פשוט נהדרת מבחינתנו". כזכור, סלטיק העיפה את ברצלונה בעונת 2003/4 מגביע אופ"א, והיא מקווה לעשות זאת שוב הפעם, על הבמה הרכזית. "היינו אנדרדוג כנגד כל קבוצה שהיינו מקבלים בהגרלה הזאת. הרקדורד שלנו נגד ברצלונה הוא טוב ואני מקווה שנצליח לעבור אותם. לא היינו נמצאים פה אם היינו חושבים שזה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully