וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין התקדמות במו"מ לשחרור שליט"

ניר יהב

21.12.2007 / 11:19

בכיר בחמאס טוען כי הפרסומים הם בלוני ניסוי שנועדו 'לבחון את הדופק' בצד הפלסטיני. לדבריו, "ישראל מתעקשת להחזיר את שליט בלי לתת תמורה"

בחמאס מיהרו להכחיש היום (שישי) כל התקדמות במשא ומתן עם ישראל על עסקה המתגבשת בין ישראל לחמאס להחזרת החייל החטוף גלעד שליט. מוחמד נזאל, מבכירי הנהגת הארגון, אמר בראיון לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא לאור בלונדון, כי נכון לעכשיו אין כל שינוי בפרשה וכי הפרסומים הם בגדר "בלוני ניסוי שנועדו לבחון את הדופק בצד הפלסטיני". לדבריו, ישראל מתעקשת להחזיר את שליט מבלי לתת תמורה. "החמאס אינו יכול לקבל נוסחה כזו" אמר.

על פי הצעת חמאס, שהועברה לישראל בתיווך מצרים, חמאס יפסיק את ירי הקסאם לעבר ישראל ובתמורה תפסיק ישראל לפעול ברצועת עזה. על פי דיווח ב"הארץ", חמאס הבטיח שיוכל לכפות את הפסקת האש על ארגונים חמושים נוספים ברצועה - הג'יהאד האיסלמי וועדות ההתנגדות העממית.

גורמים בלשכת ראש הממשלה דחו את הידיעה, לפיה ישראל בוחנת הצעה של חמאס להפסקת אש. הגורמים אמרו, כי "אין לכך שחר, וכי כל שינוי בגישת ישראל לחמאס יהיה רק לאחר שהארגון יסכים להכיר בתנאים של הרביעייה הבינלאומית". בקול ישראל דווח, כי הגורמים הבהירו שתנאיה של ישראל הינם ברורים ואינם צפויים להשתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully