וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החינוך מעכב ההטבות למילואימניקים

יהושע בריינר

20.12.2007 / 20:36

הסיבה: במשרד מסרבים להעניק מלגות פר"ח למילואימניקים במסגרת סל ההטבות. ארגוני המילואים: כבר עייפנו מהבטחות

משרד החינוך סירב להעניק [[מלגות פר"ח]] למילואימניקים במסגרת סל ההטבות שהוצע בועדת שרים שהוקמה לפני כחודש. הסירוב הזה מעכב את אישור כלל הסל, והישיבה בנושא נדחתה לשבוע הבא. במהלך השבוע הקרוב צפויים גורמים במשרד הביטחון לפעול למען הסדרת הנושא.

גורם המעורב בסל ההטבות אמר, כי "לא יתכן שמשרד החינוך ימשוך הצעות ברגע האחרון". לדבריו, "הטיפול במילואימניקים לא מוטל אך ורק על גורמי הביטחון, אלא על כלל משרדי הממשלה. אנו מקווים מאוד שהנושא ייפתר בהקדם על מנת שחיילי המילואים יקבלו הערכה מתאימה על פועלם".

יושב ראש ארגון המילואים "בלת"מ", רועי רון, אמר בתגובה: "הנושא בכלל לא מפתיע אותנו, כבר עייפנו מהבטחות". רון הוסיף, כי "מוטב היה שכל ההבטחות הללו לא היו באות לעולם כלל. אותנו לא מעניין אלו מהמשרדים מתנגדים. בסופו של עניין כל ההטבות הן ממילא לעג לרש".

אף הבטחה לא קיבלה תוקף

אתמול הודיעו ארגוני המילואים כי הם זועמים על שר הביטחון [[אהוד ברק]] וסגנו [[מתן וילנאי]] משום שלטענתם, על אף ההבטחה להתחיל ביישום ההטבות לחיילי המילואים לפני כחודש, אף הבטחה לא קיבלה תוקף. "הנה מתברר", כתבו הארגונים במכתב, "כי הממשלה לא מסוגלת (או לא רוצה) ליישם אפילו את ההטבות, שנועדו להיות כסות לפיתרון אמיתי ומלא עבור מערך המילואים".

כזכור, וועדת שרים מיוחדת בראשות ברק היתה אמורה לסכם את אופן יישום ההטבות תוך שלושים יום,שהסתיימו אתמול. בין היתר הובטח לחיילים הנחה במס הכנסה, מתן עדיפות במכרזי מדינה והענקת מלגות וסיוע בשכר הלימוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully