וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול: מנסים להפיל עלי הכל

נתיב נחמני

20.12.2007 / 17:31

המשטרה חשדה שמאחורי הפריצה לבית השופטת בן עמי עומד העבריין אסי אבוטבול, אך היום נעצרו 5 חשודים אחרים בפרשה

חמישה פלסטינים, תושבי בית ליקיא, נעצרו בחשד כי פרצו לבית השופטת חנה בן עמי. ככל הנראה, אין קשר בינם לבין העבריינים אסי אבוטבול ואלי (קוסם) נעים, שעל פי ההערכות המשטרה עד היום, היו קשורים לפריצה בה נגנבו מסמכים מביתה.

ביתה של בן עמי נפרץ זמן קצר לאחר שהרשיעה את אבוטבול ונעים בעבירות הקשורות לסחר בנשק. השופטת ובעלה קמו ממיטתם לאחר ששמעו רעשים בביתם והניסו את הפורצים. באותו הלילה נפרצה גם דירה השייכת לבני משפחתה של השופטת, משם נגנבו בעיקר מכשירי חשמל. העובדה שנפרצו הן בית השופטת והן בית קרובי משפחה בסמיכות קרובה להרשעת אבוטבול הביאה את המשטרה לחשוד כי הוא מעורב בפריצות, ולהדק את האבטחה סביב בן עמי.

בנוסף, לפני הרשעתו, אמר אבוטבול על בן עמי "אם היא עשתה טעות, היא תשלם את המחיר", התבטאות שהציבה אותו מיד בראש רשימת החשודים בפריצה. אך עם מעצר החמישה, כנראה שהופרכו החשדות הללו. החשודים הטריים הובאו היום לבית המשפט השלום בירושלים, שם הוארך מעצרם בשמונה ימים להמשך החקירה.

"עוד בהתחלה טענו שהמשטרה מנסה לפני גזר הדין של מרשנו להשפיע על דעתה של השופטת ולכן ניסו לקשור את הפריצה לאבוטבול", מסרו עורכי דינו משה שרמן ודויד יפתח. הם סיפרו שכשמסרו לאבוטבול את הידיעה בדבר מעצר החמישה, הוא חייך ואמר מתאו בכלא איילון: "אמרתי לכם, כל דבר מנסים להפיל עלי".

מדוברות בתי המשפט נמסר כי הם בוחרים שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully