וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנות מאסר לנער שאנס כנקמה

נתיב נחמני

20.12.2007 / 16:42

הנער, שהיה בתקופה מבחן באותו זמן, הורשע באונס אכזרי, איומים והחזקת סכין שלא כדין. השופטים: "אי אפשר שלא להזדעזע"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום חמש שנות מאסר בפועל על נער בן 17.5, תושב הצפון, שהורשע באונס נערה בת גילו לפני כשנה וחצי. מגזר הדין עלה כי סיבת האונס הייתה נקמה בנערה ובמשפחתה. הנער הורשע בכך ארב לנערה מחוץ לביתה בשעת לילה. כשהגיעה, הוא אחז בה בחוזקה, משך אותה לחניון חשוך סמוך למקום, שם הטיח אותה בכח על הרצפה ואנס אותה באכזריות על אף תחנוניה.

ימים ספורים לאחר האונס ניסתה הנערה לשלוח יד בנפשה, ומאז היא בטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי צמוד. "הנאשם זרע הרס בנפשה של המתלוננת. מתלמידה טובה וחרוצה, מלאת שמחת חיים, הפכה המתלוננת לשבר כלי הנמצאת, מזה תקופה ממושכת, במצב קשה של פוסט טראומה", כתבו השופטים בפסיקתם, "אי אפשר שלא להזדעזע מהשלכות האירוע. ניתן לומר כי בלילה חורפי אחד פער הנאשם פצע עמוק בנפשה של המתלוננת ופגע בה קשות", הוסיפו.

הנער, שהסתבך בעבר עם החוק ואף היה בתקופת מבחן בזמן האונס, הכחיש בתוקף את ההאשמות נגדו, אך לבסוף הורשע באינוס, איומים והחזקת סכין שלא כדין. בנוסף לחמש שנות המאסר בפועל נגזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים. בנוסף, בית המשפט קבע כי עליו לפצות את הנערה בסכום של 50 אלף שקלים. הסיבה בגללה ביקש הנער לנקום במשפחה נאסרה לפירסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully