וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילרי קלינטון שוב מובילה בניו המפשייר

שי אילן

19.12.2007 / 19:02

אחרי שבשבוע שעבר קלינטון ואובמה היו צמודים, קלינטון טיפסה בשבעה אחוזים בסקרים. בקרב הרפובליקנים, מיט רומני מוביל

המתמודדת הדמוקרטית למועמדות לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון שוב מובילה בסקרים לקראת הפריימריס בניו המפשייר. כך מגלה היום (רביעי) סקר שפרסמה רשת הטלוויזיה CNN. זאת אחרי שבשבוע שעבר התפרסמו סקרים על פיהם ברק אובמה וקלינטון שוויי כוחות. כעת יש לקלינטון יתרון של 12 נקודות על אובמה והיא מובילה את רשימת המועמדים עם 38 אחוז. אחרי אובמה, עם 26 אחוזי משתרך ג'ון אדוארדס עם 14 אחוז.

להילרי קלינטון נוספו במהלך השבוע 7 אחוזים ואילו אובמה איבד ארבעה אחוזים. על פי סקרים אחרים שהתפרסמו היום, באיווה עדיין ההתמודדות צמודה מאוד, ואובמה מוביל בה בשני אחוזים. התוספת לה זוכה קלינטון באה, על פי הנתונים מאוכלוסייה מבוגרת יותר. המשתתפים בסקר גם היו סבורים שלהילרי קלינטון יש יתרון בכל הסוגיות המרכזיות, בעיקר בתחום הכלכלה והבריאות.

אצל הרפובליקנים, רודי ג'וליאני צנח למקום השלישי בניו המפשייר עם 16 נקודות. מיט רומני, לשעבר מושל מסצ'וסטס השכנה קיבל בניו המפשייר את המקום הראשון, עם 34 אחוזים. אחריו, בהפרש ניכר צועד ג'ון מק'קיין עם 22 אחוזים. ניו המפשייר היא המדינה השנייה בה נערכים הפריימריס, ב-8 בינואר. ההצבעה הראשונה תתבצע באיווה, ב-3 בינואר, וצופים שהתוצאות שם עשויות להשפיע על בוחרים המתלבטים במדינות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully