וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרו יפה תודה - ונמלטו

18.12.2007 / 16:03

שני אסירים מכלא בניו ג'רזי נמלטו בשיטה הלקוחה היישר מהסרטים. לפני שברחו, השאירו לסוהר מכתב תודה על עזרתו במבצע

שני אסירים ברחו ביום שבת מכלא בניו ג'רזי, בסגנון שלקוח מהסרטים. בשעה 17:15 גילו הסוהרים כי חוזה אספינוזה, בן 20 ואוטיס בלנט, בן 32, נעדרים מתאיהם. הם השאירו בובות במיטותיהם, וכתבו על הקיר בפחם "סוהר יקר, תודה לך על הכלים, אתה חבר אמיתי, חג שמח". השניים, שדווחו כחמושים ומסוכנים, הורשעו בהריגה בנסיבות מחמירות ובשוד מזוין, והוחזקו באגף השמור של הכלא.

המשטרה מסרה כי השניים הוחזקו בתאים סמוכים, והשתמשו בחוט ברזל ארוך כדי לגרד את קיר הבטון שחצץ ביניהם, ואת הקיר החיצוני של תאו של אספינוזה. בלנט, ששוקל 100 ק"ג, נדחק לתוך תאו של אספינוזה דרך חור בקוטר כ-40 ס"מ. אז נדחקו השניים דרך חור נוסף של כ-40 ס"מ בקיר החיצוני, וקפצו מהבניין. ב-CNN דווח, כי לאחר מכן הם דילגו מעל גדר תיל המקיפה את המקום, ונמלטו.

כדי להסתיר את בריחתם, האסירים הכינו בובות מסדינים, והניחו אותן במיטותיהם. כמו כן, הם תלו פוסטרים של בחורות בבקיני שהסתירו את החורים בקיר.

דובר מטעם בית הכלא הגיב להשוואת סגנון הבריחה לסרט "חומות של תקווה", ואמר "אני חושב שזוהי סיטואציה מאוד רצינית. אני מעדיף לא להשוות אותו עם סרטים, למרות שאני יכול להבין את ההשוואה, זה בהחלט מזכיר כמה סרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully