וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר חוזר לצנוח: היציג - 3.974 שקלים

עומר רבין

18.12.2007 / 15:34

אחרי שאתמול עבר את רף 4 השקלים, נחלש היום המטבע ב-0.85%. בבורסה לניירות ערך נמשכות עליות השערים

סוחרי המט"ח כנראה נלחצו מהקידומת החדשה לה זכה אתמול הדולר, והשיבו היום את המטבע האמריקני בחזרה אל מתחת לרף ארבעת השקלים. בתום יום מסחר מעניין - נקבע שערו היציג של המטבע על 3.974 ש"ח. מדובר בירידה של 0.85% ביחס לשער היציג שנקבע לו אמש המבטא ירידה של קרוב לשלוש אגורות.

היחלשותו של הדולר מגיעה על רקע המגמה השלילית בה הוא נסחר אתמול והיום אל מול המטבעות העיקריים בזירת המט"ח. ראוי לציין כי במהלך המסחר הבין-בנקאי הגיע היום הדולר אף לשערים נמוכים יותר ונסחר סביב רמות של 3.94 שקלים.

בבורסה: עליות שערים

בבורסה לניירות ערך חזרו המשקיעים לחייך: אחרי יומיים של ירידות חדות בהם השילו המדדים המובילים למעלה מ-3.5 אחוזים, מתקנת היום הבורסה בחזרה כלפי מעלה.

מדד המעו"ף עולה בשעה זו באחוז אחד ומדד ת"א 100 מתחזק ב-0.8%. מדד תל-טק דווקא יורד בתשע עשיריות. בין המניות הבולטות ניתן למצוא את כיל העולה בכשלושה אחוזים, לאומי המוסיפה לערכה שני אחוזים שלמים, והחברה לישראל המתחזקת באחוז וחצי. אפריקה ישראל גם היא מתקנת היום אחרי ירידות חדות, ומטפסת למעלה 1.4%. מניית פרטנר חוזרת גם היא להיצבע בירוק ועולה כעת ביותר מארבעה אחוזים. מניית טבע דווקא רושמת היום ירידה של 1.4%

ומה עם וריפון? המניה המדוברת של הזמן האחרון יורדת כעת ביותר משני אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully