וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בנו של היטלר חי בבריטניה?

מיתר שליידר

16.12.2007 / 9:37

השמועה שמסעירה את עיתוני בריטניה גורסת שאישה בריטית הרתה לפיהרר וילדה לו ילד. הצהובונים פתחו במסע חיפוש כלל ארצי

יתכן שצאצאו של אדולף היטלר חי היום בבריטניה. כך דיווח עיתון ה"דיילי מייל" הבריטי. בכתבה שהתפרסמה בסוף השבוע מועלות טענות לפיהן היטלר ניהל רומן עם אישה בריטית שהרתה לו וילדה את בנם או בתם המשותפים באנגליה.

על פי הדיווח, אשת החברה יוניטי מיטפורד היתה מאוהבת נואשות בדיקטטור הנאצי. כשפרצה מלחמת העולם השנייה בשנת 1939 מיטפורד, שהתגוררה אז במינכן, נקרעה בין זהותה הבריטית ובין נאמנותה למפלגה הנאצית. בשל כך היא החליטה לשים קץ לחייה וירתה לעצמה בראש. אלא שיוניטי מיטפורד שרדה באורח פלא את נסיון ההתאבדות והובהלה לבית סיעוד בבריטניה כשהיא סובלת מנזק מוחי.

אולם, כעת עלתה סברה אחרת לסיבה שמיטפורד הובהלה לבית חולים אנגלי. על פי הפרסומים, מיטפורד הגיעה לבריטניה לא משום שסבלה מנזק מוחי, אלא משום שעמדה ללדת.

הפרסום הראשון של הסיפור היה בעיתון ה"ניו סטייטסמן", אישה מאוקספורדשייר פנתה לעורך הפוליטי של העיתון וסיפרה לו כי דודתה היתה אחות שניהלה בית חולים קטן וצנוע במהלך מלחמת העולם השנייה. לדבריה, דודתה סיפרה כי יוניטי מיטפורד הובאה אליה לבית החולים וילדה שם תינוק. לדברי האישה, דודתה סיפרה שכאשר יוניטי מיטפורד נשאלה מי אבי התינוק היא תמיד השיבה שמדובר באדולף היטלר. האישה הוסיפה כי הילד נמסר לאימוץ מיד לאחר שנולד.

לך תוכיח שאין לך בן

מאז ומעולם היה ידוע כי להיטלר אין ילדים. הסיפור, התמוה משהו, שנחשף לאחרונה מעלה תהיות לגבי עובדה זו. האם יתכן שפרי אהבתם של היטלר ומיטפורד חי היום בבריטניה והוא בן 67? המבנה שבו שכן בית החולים הישן עדיין קיים והעורך הפוליטי של ה"ניו סטייטסמן" כבר הצליח להוכיח כי דודתה של האישה שפנתה אליו אכן עבדה בו כאחות מיילדת בתקופה האמורה. אולם, מעולם לא נמצאו רשומות המעידות על כך שיוניטי מיטפורד אפילו שהתה בבית החולים, קל וחומר ילדה בו תינוק.

לאחותה של יוניטי, הדוכסית מדבונשייר, אין כל ספק שמדובר בשמועה מופרכת. האחיות מיטפורד, שש במספר, היו המקבילות של פריס הילטון באותה תקופה. כולן היו מצודדות, פרועות ובנות למשפחת אריסטוקרטיה בריטית. שמועות רבות פשטו במשך השנים בנוגע לכמה מהאחיות, והדוכסית מדבונשייר בטוחה שזו אחת מהן.

מעט העובדות שכן ידועות בנוגע לסיפור הן שיוניטי מיטפורד אכן העריצה הערצה עיוורת את היטלר וניסתה בכל מאודה להתקרב אליו והצליחה בתקופת שהותה במינכן להצטרף לחוג חבריו. לא ברור האם הרומן ביניהם היה באמת או שהתקיים בעיקר בדימיונה של יוניטי, אך ידוע כי הפיהרר כינה אותה "מודל מושלם של נשיות ארית".

נסיבות חזרתה הבהולות של יוניטי מיטפורד לבריטניה הן שמעלות את השאלות. כמו גם העובדה שהיא מעולם לא נענשה או עוכבה לחקירה על ידי גורמי הביטחון הבריטיים, וזאת למרות שהעובדה שהיתה תומכת היטלר ומקורבת לבכירי המפלגה הנאצית היתה ידועה לכל והיא לא עשתה כל ניסיון להסתיר זאת.

לאחרונה נודע כי שירות הביטחון הבריטי MI5 רצה לחקור אותה, אך הדבר סוכל בהוראה של שר הפנים דאז. במקום זה, יוניטי הועברה לטיפול בבית משפחתה, ושם היא נותרה עד יום מותה בשנת 1948. בתעודת הפטירה שלה נכתב כי סיבת המוות היתה "שילוב של דלקת קרום המוח ופציעת ירי ישנה".

כעת, נשאלת השאלה האם כל זה לא היה ניסיון טיוח לעובדה שיוניטי הרתה לפיהרר וילדה את צאצאיו. כעת מנסים עיתוני בריטניה, בעיקר הצהובים שבהם, לאתר את הצאצא האבוד והם קוראים לכל מי שיש לו מידע על הסיפור או שחושד שייתכן שהוא הוא בנו האבוד של היטלר, לפנות אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully