וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון הטלפון: 85 אלף דולר

16.12.2007 / 8:15

פיוטר סטניזק, בן 22 מקנדה, לא ידע כמה יקר להוריד סרטים מהאינטרנט דרך הסלולרי. אביו: הוא עובד בשדות הנפט - משעמם שם

צעיר קנדי העובד כבוחן של בארות נפט בצפון מערב המדינה נותר המום כשקיבל את חשבון הטלפון הסלולרי שלו, שעמד על 85 אלף דולרים קנדים (שווה ערך ל-83.7 אלף דולר אמריקאי). פיוטר סטניזק בן ה-22 זכה השבוע לפרסום, לאחר שאביו פנה לכלי התקשורת כדי להתלונן על חשבון הטלפון הגבוה שקיבל בנו. בינתיים, הסכימה חברת הסלולר "בל" להפחית את החיוב ל-3,400 דולר קנדי בלבד, כ"מחווה של רצון טוב".

אביו של פיוטר סטניזק, שגם שמו הוא פיוטר סטניזק, סיפר כי בנו חשב שיוכל להשתמש בטלפון הסלולרי החדש שלו כמודם כדי להוריד מהאינטרנט קבצים אל המחשב. הוא הוריד סרטים וקבצי אינטרנט אחרים מבלי להיות מודע למחיר היקר של השירות. "הוא עובד בשדה הנפט וישן שם בביקתה" סיפר האב, "מה כבר אפשר לעשות? לשתות וודקה או לגלוש באינטרנט? אף אחד לא אמר לו שהחשבון יהיה כל כך גבוה".

האב התייחס להסכמתה של חברת הסלולר להפחית את סכום החיוב, ואמר כי "זה עדיין גבוה מאוד... מי יכול להרשות כזה סכום?". הוא הוסיף כי גם כך בנו סובל מקשיים כלכליים, והוא מתכוון להמשיך ולהאבק כדי להפחית את החיוב. הדובר של חברת "בל" אמר, כי חבילת השירות שסטניזק מנוי עליה לא מתירה שימוש בטלפון כדי להוריד קבצי אינטרנט למחשב, וכי זה ברור מהחוזה שעליו הוא חתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully