וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית: לפגוע בבתי כנסת בלוס אנג'לס

15.12.2007 / 20:45

20-25 שנים בכלא מצפות לשני תושבי קליפורניה שהורשעו בתכנון פעולות טרור. בין המטרות: הקונסוליה הישראלית ונמל התעופה

שני תושבי קליפורניה הורשעו אמש (שישי) בתכנון פעולות טרור נגד "כופרים" בלוס אנג'לס, במטרות כמו בתי כנסת, הקונסוליה של ישראל ומתקנים צבאיים של צבא ארצות הברית. השניים הודו במשפטם כי שדדו תחנות דלק כדי לממן את הפעולות. נראה כי המורשעים פעלו לבדם, מאחר ולא הורשעו בקשירת קשר עם ארגונים זרים.

השניים, קווין ג'יימס ולבאר וושינגטון תושבי סנטה אנה, פרבר בלוס אנג'לס, הודו כי קשרו קשר כדי "ללבות מלחמה כנגד ממשלת ארצות הברית באמצעות טרור". בפניהם עומדות בין 20 ל-25 שנות מאסר. חבר שלישי בארגון שמומן על ידי ג'יימס, "ג'מעה אל איסלאם אי-סאהי", צפוי להודות גם הוא בהאשמות דומות ביום שני הקרוב. חבר רביעי בארגון נמצא לא כשיר לעמוד למשפט.

הקשר בין השניים נוצר בשהייה משותפת בכלא, בשנת 2004. לאחר שהשתחרר מהכלא באותה שנה גייס וושינגטון את שני החשודים האחרים, וביחד הם ביצעו שרשרת תרגילי עוקץ על 12 תחנות דלק, ושדדו אותם במהלך שנת 2005. הם נעצרו לקראת סוף אותה שנה.

לאחר המעצר, נמצאו בחיפוש בדירה שחלק וושינגטון עם אחד החשודים רשימות של מטרות לפעולות טרור, והצהרה שכתב ג'יימס שנועדה לקריאה לאחר כל פעולה כזו.

בין המטרות ברשימה הזו, בנוסף למטרות אסטרטגיות כמו נמל התעופה של לוס אנג'לס, נמצא תכנון לתקוף בתי כנסת בעיר בזמן החגים היהודיים, בניסיון "להרוג כמה שיותר בני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully