וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עזה תהפוך בית קברות לחיילי צה"ל"

15.12.2007 / 19:37

כך מזהירים בחמאס את ישראל מפני כניסה לרצועה, בחגיגות 20 שנה לארגון. הניה: מי משתנגד לישראל יותר מקובל על העם. משעל: העם הפלסטיני יכול ליזום אינתיפאדה שלישית ורביעית

"מי שממשיך להתנגד לכיבוש הציוני ולארצות הברית ודואג לאינטרסים של העם הפלסטיני, הופך מקובל יותר על העם" - כך אמר הערב (שבת) איסמעיל הניה, ראש ממשלת הרשות המודח, בנאום לרגל חגיגות 20 שנה להקמת תנועת חמאס. הניה חזר על ההצהרה כי חמאס לעולם לא יכיר בזכותה של מדינת ישראל להתקיים.

בכיר חמאס מושיר אל מסרי הזהיר בחגיגות בעזה, כי "רצועת עזה תהפוך לבית קרבות לחיילים הישראלים אם תחליט ההנהגה הציונית להכנס לרצועה".

ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל אמר בנאום מדמשק כי "חמאס חזק מתמיד למרות החרם הבינלאומי והוא מוכן להשיב מלחמה ולממש את היעדים לשחרור פלסטין". לדבריו, "העם הפלסטיני יכול ליזום אינתיפאדה שלישית ורביעית עד אשר תגיע שעת הניצחון".

חמאס מציין היום 20 להיווסדו וברחבי רצועת עזה והגדה המערבים התקבצו מאות אלפים לעצרות ותהלוכות. בהודעה שהוציאה התנועה נאמר כי "לעולם לא נכיר בקיומה של ישראל, לא נוותר על גרגיר מאדמת פלסטין ולא נשקוט עד שתמומש זכות השיבה".

בתוך כך, דווח היום (שבת) באתר האינטרנט הרשמי של חמאס, כי ישראל שחררה בסוף השבוע את בכיר התנועה ג'מאל א-טוויל, ששימש כראש עיריית אל-בירה, הסמוכה לרמאללה. לפי הדיווח, טווויל שוחרר מהכלא הישראל ביום חמישי לאחר שהוחזק שם במשך שש שנים. מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית אישרו את הדיווח, אולם לא פירטו מה הייתה הסיבה לשחרורו. טרם התקבלה תגובה רשמית מצד ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully