וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: בני ג'דידה טיפסה לפיסגה

15.12.2007 / 16:55

עם 0:3 קליל על כפר שלם. מרמורק והפועל ירושלים, שסיימו ב- 0:0, דולקות אחריה. קרית אתא ניצחה 0:1 בתוספת הזמן את נס ציונה

קרב הצמרת בין הפועל ירושלים להפועל מרמורק הסתיים למרבה האכזבה ללא שערים. ירושלים, מדורגת שנייה עם 23 נקודות ומרמורק שנמצאת מקום אחד מתחתיה עם 21 נקודות.

התיקו בטדי נוצל היטב ע"י בני ג'דידה, שדרסה את הקבוצה החלשה בליגה, הפועל כפר שלם, 0:3. אחמד גליון (45) עם הראשון, אייל ארשיד (50) וסאלח חאג' (60) סידרו ניצחון נאה תוך רבע שעה.

בזמן שירושלים ומרמורק איבדו נקודות, מכבי כפר קנא לא ידעה לנצל את המעידה וסיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול הפועל אשקלון, שנשארת שבוע נוסף מעל הקו האדום. רג'יד בראנסי כבש ראשון לזכות כפר קנא בדקה ה-28, אך תומר בצלאל דאג לשוויון 12 דקות לסיום. גם הרחקה של דני משען בדקה ה-80 לא עזרה לכפר קנא להכריע את המשחק.

מכבי השקמה/ רמת חן ממשיכה בצניחה החופשית שלה והיום היא רשמה את ההפסד החמישי ברציפות, הפעם 2:0 מול הפועל בני טמרה. משה חלפון (12) ו-ואג'די אבו יונס (87) כבשו לזכות טמרה שטיפסה למקום ה-14. השקמה אגב כבר נמצאת במקום השביעי.

עירוני טירת הכרמל ניצחה 0:1 את בית"ר שמשון ת"א, ושער ניצחון של אמיר שלוסברג חצי שעה לסיום אמנם השאיר את הקבוצה במקום ה-11, אך היא רחוקה כעת שתי נקודות מחוף מבטחים.

הרבה מזל היה לעירוני קרית אתא שניצחה שלוש דקות בתוספת הזמן את סקציה נס ציונה 0:1 בחוץ, כאשר אלעד צחקו צחק על כולם והעניק שלוש נקודות שהשוו את מספר הנקודות של הקובצה הצפונית לאלה של מרמורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully