וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל כפר סבא: שינו מאמן, מקווים למזל

בצד הזהוב אופטימים לאחר הגעתו של אלי כהן לקבוצה. בכפר סבא תורגל אלירן סיימון בהרכב במקום אבובקרי. אגבור יקבל הודעת שחרור

אחרי 7 הפסדים רצופים בליגה, החלפת מאמן והדחה מגביע הטוטו, תארח מחר (שבת, 15:00, בלומפילד), בני יהודה את הפועל כפר סבא למשחק גורלי לפני הפגרה המתקרבת. המאמן החדש אלי כהן, שהגיע לשכונה לפני מספר ימים, יעמוד מחר על הקווים וינסה לחבר מחדש את שחקני קבוצתו, שלא ראו ניצחון מאז משחק הבית מול בני סכנין במחזור החמישי.

ביום רביעי שיחקו הזהובים 120 דקות במשחק ההפסד מול סכנין בחצי גמר גביע הטוטו, ובקבוצה מקווים כי העייפות לא תיתן את אותותיה מחר מול חניכיו של אלי אוחנה. כהן יערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר הבולט ביניהם הוא שובו של ז'וז'ה דוארטה להרכב. הברזילאי יתופקד בכנף השמאלית על חשבונו של אלירן עטר הצער שיסופסל. אלי אברבנל שהחלים מפציעה בשריר רגלו, יפתח בעמדת המגן הימני, ומשה ביטון יתופקד כחלוץ בודד, ויחכה להצטרפות של עוז ראלי ואלי ביטון מאחור.

כהן היה מעורב מאוד בכל מהלך האימון והירבה לעצור ולכוון את חניכיו גם בהגנה וגם בהתקפה. לפני האימון נערכה אסיפה ובה צפו השחקנים בקטעים ממשחקיה של כפר סבא. בתום האימון ערך המאמן שיחות אישיות עם מספר שחקני הרכב, ביניהם החלוצים ז'ו'זה דוארטה ומשה ביטון וכן עם הבלמים זאב חיימוביץ' ויאיר אזולאי, שיפתח שוב בעמדת הבלם האחורי על חשבונו של הבוסני סלבר הודז'יץ'.

הקפטן אסי בלדוט, שיפתח שוב כמגן שמאלי אמר לקראת המשחק החשוב: "תמיד כשמגיע מאמן חדש יש אווירה חדשה, ואני מקווה שנצא לדרך חדשה. כל מאמן שונה מקודמו ונצטרך להסתגל. רק ניצחון יוציא אותנו מהמצב הזה, ואני באמת מקווה שכמו בפתגם הידוע: משנה מאמן משנה מזל". עוד הוסיף בלדוט: "יש קבוצה טובה נגדנו, והם יבואו להילחם. יש כאן שחקנים מצוינים, אנשים טובים ואני מקווה שמחר זה יבוא לידי ביטוי. נצטרך להביא הרבה מוטיבציה רצון ולחימה למגרש על מנת לנצח. בתקופה לא טובה אין הרבה בטחון לשחקנים. השחקנים יצטרכו להאמין בעצמם ולעשות הכל כדי לנצח".

אחרי מס' טעויות שגזלו נקודות מהזהובים התייחס הקפטן גם לשופט: "מאיר לוי שופט מצוין. אני לא אוהב לדבר אף פעם על השופטים, אבל נקווה שהוא יעשה את העבודה שלו, ואנחנו את שלנו ולא יהיו טעויות". בבני יהודה כבר מסתכלים קדימה בכיליון עיניים, לקראת חלון ההעברות הקרוב בינואר ובין השמות שעלו נמצאים קשר מ.ס. אשדוד, דוד רביבו, ושני שחקני מכבי חיפה, הקשר מאור מליקסון, והמגן אלירן דנין. המאמן אלי כהן צפוי להביא בלם זר על חשבונו של סלבר הודז'יץ המאכזב.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', אסי בלדוט, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, אלי ביטון, עוז ראלי, ז'וז'ה דוארטה, משה ביטון

"רוצים להידבק לצמרת"

"יש לנו משחק חשוב. בני יהודה צריכה את הנקודות והמשחק בבלומפילד. אבל גם לנו יש את המטרות שלנו, 'להידבק' כמה שיותר לצמרת". כך אמר קשר הפועל כפר סבא, בן לוז, לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת. בכפר סבא יודעים שהפסד יקרב אותם לתחתית, עד כדי שש נקודות מהזהובים. "אנחנו לא רוצים להסתבך השנה במאבקי תחתית. אם ננצח את המשחק, נוכל לסמן פלוס לגבי עמידה במטרה הזאת ואז פנינו לצמרת". בן לוז התייחס גם למעבר האפשרי שלו להפועל תל אביב: "אני רואה את עצמי בהפועל כפר סבא עד תום העונה ואם ההנהלה תרצה, אז גם בעונות הבאות".

לאחר המשחק צפוי החלוץ הקמרוני, יוליוס אגבור, שאינו צפוי ליטול חלק במשחק, לקבל הודעת שחרור מהקבוצה. המאמן אלי אוחנה צפה במספר קלטות של שחקנים זרים והוא צפוי לזמן כמה מהם למבחנים לקראת חלון ההעברות שייפתח בסוף החודש. אלירן סיימון תורגל בהרכב במקום יעוזה אבובקרי, בעקבות יכולתו הפושרת של הגנאי במחזורים האחרונים. לירודיאו גונזלבאש יחזור לתמונת ההרכב לאחר שנעדר בעקבות הרחקה. עידן שום יחכה להזדמנות מהספסל.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזלבאש; אביחי ידין, אלירן סיימון, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; אבי קנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully