וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה-בני סכנין: בסימן מכרים ותיקים

יצחק סולומון

14.12.2007 / 12:42

עבאס סואן וסאלח חסארמה פוגשים בקבוצת נעוריהם, בעוד אילייה יבוריאן ינסה לגבור על קבוצתו לשעבר. סואן: "אין לי מה להוכיח"

בהפועל קריית שמונה רוצים לעבור בשלום את המשחק מחר (שבת, שעה 14:30), מול בני סכנין, כדי לצאת לפגרה עם טעם טוב, ולשמור על הסטטיסטיקה, המורה על 0 הפסדים במשחקי הבית העונה. שחקני הקריה חוזרים למגרשם הביתי אחרי שני ניצחונות חוץ רצופים, הראשונים העונה. יהיה זה מפגש פיקנטי בין שחקן הקריה, עבאס סואן, לקבוצת נעוריו, בה שימש כסמל, וכקפטן זכה להניף איתה את גביע המדינה. "אין לי מה להוכיח לאף אחד. אני היום שחקן קריית שמונה ורוצה בהצלחתה", אמר סואן, שסבל השבוע ממתיחה קלה, אך החלים ויהיה כשיר למשחק. גם עבור הבלם סאלח חסארמה יהיה זה דרבי פרטי.

מסגל קריית שמונה ייעדרו גיא צרפתי המוצהב, בני בן זקן הפצוע, והמגן המושעה תומר חליבה. הקפטן יניב לביא אינו כשיר לחלוטין, בעקבות פציעתו באף, אך הוא יישחק בהרכב. מי שאמור לקבל אשראי בהרכב הפותח, הוא החלוץ ירו בלו, שכבש במשחק האחרון 3 שערים לרשת מכבי הרצליה. בלו ייפתח בהרכב על חשבון יובל אבידור או וויאם עמאשה. בהוראת המשטרה, תתקיים היום (שישי) מכירה מוקדמת של כרטיסים עד לשעה 13:00 כדי למנוע לחץ בקופות מחר. הדובר עדי פרג': "אני מבקש מהאוהדים להקדים לרכוש כרטיסים. זה למען הנוחיות וגם מטעמי ביטחון".

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן, יוסי דורה, עמנואל אמנגוואה, גואל צ'ירסוואה, ירו בלו, יובל אבידור (וויאם עמאשה)

"עוד מאמץ אחד לפני הפגרה"

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, היה עסוק אתמול והיום בעיקר בהנחתת שחקניו, לאחר העלייה לגמר גביע הטוטו. לוי אמר לחניכיו: "אם לא נעשה תוצאה טובה בקריית שמונה, כאילו לא עשינו שום דבר". הבוקר (שישי) קיים לוי את האימון המסכם, בסיומו הקרין קטעי וידאו של קריית שמונה. "הם קבוצה טובה, מסוכנת מאוד בבית שלה", הזהיר לוי את חניכיו. לרשותו של המאמן לוי יעמוד סגל מלא והוא יעלה בהרכב הרגיל. הבעיה היא שההרכב של לוי שחוק ועייף מעודף המשחקים בשבועות האחרונים, כאשר למשחקי גביע הטוטו הוא עלה עם ההרכב החזק שלו.

הקשר חאלד חלאיילה: "ללא ספק צפוי לנו משחק קשה מול קבוצה טובה. אנחנו בתקופה טובה והמטרה תהיה לא להפסיד". על העייפות המצטברת אמר חלאיילה: "כולם עייפים, אבל בקרית שמונה נעשה עוד מאמץ אחד לפני הפגרה". עוד מפגש פיקנטי יתקיים בין החלוץ איליה יבוריאן, מול קבוצתו בעונה שעברה. יבוריאן, שהיה מכוכבי העלייה של קריית שמונה, אמר: "הייתה לי תקופה יפה בקריית שמונה. יש שם אנשים טובים וקבוצה טובה. יש לי המון סנטימנטים למקום. יהיה משחק מעניין".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully