וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויאל חזר בו מהתפטרותו

דני ליבר

13.12.2007 / 21:40

בעקבות פניית שר הביטחון, החליט ראש עיריית שדרות שלא להתפטר. מויאל: ברק הורה לי להישאר. מוקדם יותר, נפצעה אשה באורח בינוני מפגיעת קסאם

מערכת וואלה!

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל

ראש עיריית שדרות אלי מויאל חזר בו מהתפטרותו, בעקבות פניית שר הביטחון אהוד ברק. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר מויאל, כי "לאחר שיחה ארוכה הובטח לי על ידי ברק כי ימצא בקרוב פיתרון מקיף לשדרות, אך לא פירט לגבי תכניתו". מויאל הוסיף, כי שר הביטחון הורה לו לשוב מייד לתפקידו והוא אינו יכול לסרב לפקודה שכזו. "לכן, ביום ראשון אשוב לתפקידי".

אתמול הודיע אלי מויאל, כי הוא מתפטר מתפקידו בעקבות חוסר התעניינות הממשלה והמדינה בנוגע לנעשה בשדרות. "במקום שאף אחד לא לוקח אחריות, אני לוקח אחריות. אני את שלי עשיתי", אמר מויאל בשידור חי לרשת ב' של קול ישראל.

"זו מחשבה שמקננת במוחי כבר זמן רב. אני לא רוצה לקבל את ההחלטה לפתוח מחר בית ספר, ייפול קסאם ויאשימו אותי שפתחתי את בית הספר", אמר.

"הבית לא היה ממוגן"

אשה אחת כבת 40 נפצעה באורח בינוני מפגיעת רקטת קסאם בבית בשדרות. מדובר מד"א בדרום נמסר כי היא נפגעה מהדף, וכי היא בהכרה ומצבה יציב. "אין סימני חבלות חיצוניות, אך בשל נסיבות פגיעה היא מוגדרת במצב בינוני", אמר. האשה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון. שני בני אדם נוספים הוגדרו כנפגעי חרדה.

דובר העיר שדרות יוסי כהן מסר כי הבית בו פגע הקסאם הוא בית בעל גג רעפים, ללא מיגון. "זהו בדיוק סוג הבית אליו כוונה עתירתנו לבג"צ אתמול", מסר בהודעה מטעמו.

מאוחר יותר הערב (חמישי) פגעה רקטת קסאם נוספת במבנה חקלאי, בתוך קיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם למבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully