וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ירון הוכנבוים פוטר מנצרת עילית

יצחק סולומון

13.12.2007 / 18:59

לאחר שרשם רק שני נצחונות ליגה העונה והוביל את הקבוצה למקום האחרון, סיים המאמן את דרכו. הנהלת הקבוצה: "היה צורך בזעזוע"

מאמן הפועל נצרת עילית, נועלת טבלת הליגה הלאומית, ירון הוכנבוים, סיים הערב (חמישי) את עבודתו בקבוצה, בעקבות ההישגים הדלים מתחילת העונה ומצבה הקשה של הקבוצה בתחתית. במשך תקופה ארוכה שבהנהלה שברו את הראש כיצד לסיים עימו את הרומן מבלי לשלם לו פיצויים, שכן להוכנבוים היה חוזה לעוד שנתיים, שנחתם בעונה שעברה על ידי היושב ראש הקודם, אבשלום נוריאל.

בהנהלה קיוו שאחרי המשחק ביום שני, בו הפסידה הקבוצה להפועל עכו בבית וצנחה למקום האחרון בטבלה, הוכנבוים יסיק מסקנות ויתפטר, אך המאמן שידר כי אינו מתכוון לעשות זאת, ואמר כי הוא מאמין ביכולתו לחלץ את הקבוצה מהמשבר. הוכנבוים חזר ואמר שוב ושוב שבנה את הקבוצה על פי אילוצים בגלל התקציב הנמוך.

הערב נפגשו עם המאמן היושב ראש רוני ליקוורניק, והמנכ"ל בועז טוביה, לאחר שלושה ימים רצופים בהם התקיימו ישיבות הנהלה בנושא. השניים הבהירו להוכנבוים כי אין מנוס מפירוד. הצדדים עדיין לא הגיעו להבנות בנושא הפיצויים שיקבל המאמן, ובשבוע הבא ייערכו פגישות לגבי גובה הפיצויים.

עוזר המאמן אלדד שביט ידריך את הקבוצה בשבת, בדרבי מול מכבי אחי נצרת. שביט, שמונה על ידי הוכנבוים, הצהיר השבוע: "אני עם ירון באש ובמים", והוא עשוי להתפטר יחד עם המאמן, אבל כדי לא לפגוע במערכת נענה לבקשת ההנהלה להדריך את הקבוצה בדרבי.

היו"ר ליקוורניק: "הנהלת נצרת עילית מודה לירון הוכנבוים על התקופה בה היה בקבוצה. לירון זכויות רבות במועדון, ואנחנו לא שוכחים שהוא זה שהעלה אותנו לליגה הלאומית. אנחנו מאחלים לו הצלחה ומשוכנעים שבעתיד דרכנו עוד ייפגשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully