וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית הניידות: 15,597 עברו בין החברות

עומר רבין

13.12.2007 / 17:11

מנתוני משרד התקשורת עולה כי בשוק הנייח המעבר קטן משמעותית ועומד על 3,134 בלבד

10 ימים אחרי שנחנכה תכנית הניידות, מדווח משרד התקשורת על 15,597 מעברים שהושלמו בין החברות וסלולריות, ו-3,134 ניודים בטלפוניה הנייחת.

במסגרת דיון מיוחד שנערך אמש במשרד, הוחלט להמשיך ולדבוק במדיניות שלפיה לא יהיה צורך לבצע בעת הניוד במרכז החברה הקולטת בדיקת זהות אצל המפעיל "הננטש": אנשי משרד התקשורת הורו למפעילי החברות הסלולריות להסתפק במה שהוגדר על ידם "בדיקות זהות סבירות של המנוי" כתנאי להתחלת הניוד. המהלך נועד להקל על הלקוחות המתניידים ולהגביר את קצב הניוד בין החברות.

אנשי המשרד הורו עוד אמש לחברות להעביר לידיו בכל ערב דו"ח מפורט ובו שמות ופרטי כל המנויים שביצעו ניוד וכן דו"ח "עיכובים" שיפרט את כל המנויים שניודם מתעכב, הסיבות המעכבות וכן הליך הטיפול בעניינם – זאת, בין היתר, על מנת למנוע "סחבת" מצד החברות הננטשות המעוניינות להקשות על הלקוחות לעזוב אותן.

מהנתונים שפורסמו עולה עוד כי בשוק הטלפוניה הנייחת קצב הניוד נמוך בהרבה, וב-10 הימים מאז החלה התכנית נרשמו רק 3,134 מעברים – זאת בין היתר, כפי שפורסם, בשל תקלה במערכות חברת HOT אשר מאפשרות לה לקלוט כמה עשרות בודדות של מנויים בלבד מדי יום בשלושת הימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully