וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטו אופ: סוגרים שבוע בתמונות

שי אילן

13.12.2007 / 17:03

בלבנון נרצח המועמד לרמטכל"ות, אל גור קיבל רשמית את פרס נובל ואחמדינג'ד נסע למכה. וגם פריס הילטון חושפת עיניים בלבד

הבוץ הלבנוני -

הגנרל פרנסואה אל-חאג' שהיה מועמד לשאת בתפקיד מפקד צבא לבנון, חוסל בפיצוץ של מכונית ממולכדת. אל-חאג' מצטרף לרשימה ארוכה של בכירים לבנונים שחוסלו על ידי גורמים עלומים, שעל פי הסברה קשורים לסוריה. בין המחוסלים בשנים האחרונות: ראש הממשלה לשעבר, רפיק אל חרירי ופייר ג'ומייל, פוליטיקאי אנטי סורי ששימש כשר התעשייה. (כתב: שי אילן צילומים: רויטרס)

אל תזהמו -

פרס נובל לשלום הוענק בטקס רשמי השבוע לאל גור, על פעילותו למען הסביבה. במקביל התקיימה השבוע ועידה בבאלי בעניין ההתחממות הגלובלית. ארצות הברית עשתה כל מאמץ להכשיל החלטה שיש בה קיצוץ ממשי בפליטת גזי החממה. גור מצידו אמר לכל מי שמעוניין לשמוע שארצות הברית אינה עושה מספיק ושעניין איכות הסביבה חייב לעלות במסע הבחירות לנשיאות.

חאג' אחמדינג'ד -

מחמוד אחמדינג'ד הוזמן רשמית על ידי מלך סעודיה לעלות לרגל למכה. משמעות קבלת ההזמנה תהיה סמלית לגבי היחסים בין המדינה השיעית המובילה למדינה הסונית המובילה בעולם המוסלמי. זוהי הפעם הראשונה בה מוזמן נשיא אירני באופן רשמי למכה. מיליוני מוסלמים עולים בימים האחרונים למכה, לקיים את מצוות החאג', שתגיע לשיאה בשבוע הבא.

טימושנקו מפסידה -

האופוזיציה באוקראינה גברה על הקואליציה הכתומה של יוליה טימושנקו והנשיא ויקטור יושנקו. הבלונדינית הפוטוגנית עם הצמה הכפרית הייתה המועמדת של הנשיא לרשות הממשלה וההצבעה על מינויה בפרלמנט נראתה כהליך רשמי בלבד. אלא שחברים בקואליציה כנראה לא רצו לראות אותה שוב בראשות הממשלה ושלחו את אוקראינה לעוד תקופה של אי ודאות פוליטית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מדרגות ליציע -

המעריצים ארוכי השיער של לד זפלין וגם אלה שהתברגנו והסתפרו מאז שנות השבעים זכו השבוע להציץ במנהרת הזמן. בהופעה של הדינוזאורים רוברט פלאנט, ג'ימי פייג' וג'ון פול ג'ונס. ג'ון בונהם המנוח נפקד, ובמקומו הופיע בנו, ג'ייסון. האנשים שלד זפלין היא דתם אומרים שזה לא אותו דבר, אבל הם בכל זאת באו ושילמו מ-250 ועד יותר מ-80 אלף דולר לכרטיס. כעת קוראים המעריצים ללהקה לא להסתפק במופע אחד, ולצאת למסע נוסטלגי באירופה כולה.

גשמי זעף -

כ-12 בני אדם נהרגו ועשרות אלפים נעקרו מבתיהם בעקבות הצפות במלזיה. גשמי המונסון גרמו לחסימת כבישים ודווח גם על פגיעה קשה ביבולים. אחד החששות הכבדים הוא מהתקפות של תנינים, בעקבות עליית מפלס המים. אזרחים דיווחו על כך שתנינים יצאו מהנהרות לכיוון הכפרים, ונראו טורפים את גוויות התרנגולות וחיות המשק האחרות שנפגעו בשטפונות.

פליטים בארצם -

פיטר קואמי נושא על גבו את אחותו לוסי. השניים הם פליטים על אדמתם שברחו מעימותי הקרקע בין שבטים בקניה. מספר הפליטים בקניה הולך וגדל והאלפים שנותרו ללא בתים באזור מחוז הר אלגון זקוקים לעזרה, כך אמרו מנהיגים מקומיים שפנו לאו"ם בבקשת סיוע. הממשלה הורסת בתים כדי לגרום למורדים באזור להיחשף, טקטיקה שרק מחריפה את מצבם של המקומיים.

קיץ בדרום -

כשבחצי הכדור הצפוני קר, באוסטרליה חם ונעים. כאן נראים מתרחצים על חוף נוביס, ליד ניוקאסל שבאוסטרליה. זה חוף החביב על במאי אופרות הסבון האוסטרליות, דוגמת"קרוב רחוק". יש לקוות שהנופשים על החוף לא הפריזו בחשיפה לשמש האוסטרלית האכזרית, באזור בו החור באוזון מורגש יותר מבכל מקום אחר בעולם.

בגלל העיניים -

פריס הילטון מראה את פניה ותו לא במסיבת עיתונאים בגרמניה. אך כדי לקדם את המוצר החדש שהיא מפרסמת, משקאות אלכוהוליים תוססים בפחית, היא מתפשטת ועוד איך. היא משחה עצמה בצבע זהב ובפרסומת היא מבצעת זחילה סליזית במדבר. זאת אחרי שהבטיחה, אחרי מאסרה, שתהיה חסודה ושתפעל מעתה רק לטובת האנושות.

קור עלים -

סערות קרח פקדו השבוע את אזור המערב התיכון בארצות הברית. בין היתר נפגעו אילינוי, מיזורי, אוקלהומה וקנזס. יותר מ-12 בני אדם נהרגו, רובם בתאונות דרכים הקשורות לתנאים הקשים. קרוב למיליון בני אדם נותרו ללא חשמל בעקבות הסערה. המראות של העצים מכוסי הקרח והפסלים המכוסים גלידים נותנים תוקף למונח "ההוד הנורא של הטבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully