וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ נפאע: חקירתי קשורה לאירועי פקיעין

ספי קרופסקי

13.12.2007 / 16:57

בתום חקירה של 4 שעות, אמר נפאע כי "המדינה לא מעונינת שהדרוזים יקיימו פולחן דתי", והאשים את ראש השב"כ ברדיפה

"אין ספק שיש קשר בין אירועי פקיעין לבין החקירה שלי". כך אמר היום (חמישי) ח"כ סעיד נפעא (בל"ד) בתום חקירתו במשרדי היאחב"ל בגין נסיעתו לסוריה. נאפע תהה, "מה קרה שהם פתאום החליטו לחקור? הרי נסעתי לשם לפני שלושה חודשים".

עוד אמר נפאע בשיחה עם וואלה! חדשות, כי החקירה שנמשכה ארבע שעות, התמקדה סביב החשדות שבא במגע עם סוכן זר. "החקירה הזו היא למעשה בעלת גוון פוליטי, אבל התנהלה באצטלה של חקירה ביטחונית", אמר והוסיף כי "המדינה לא מעונינת שהדרוזים יקיימו פולחן דתי".

בתוך כך כיוון נפאע אצבע מאשימה אל ראש השב"כ יובל דיסקין. לדבריו, "הוא (דיסקין – ס.ק.) אמר באופן מפורש שערביי 48 הם סכנה לביטחון המדינה". לפי נפאע, מדובר במדיניות חדשה שמנהיג ראש שירותי הביטחון.

מוקדם יותר אמר יו"ר מפלגתו של נפאע, ג'מאל זחאלקה כי "מדובר ברדיפה פוליטית נקמנית ובניסיון הפחדה שלא יצליח". במהלך ביקורו בסוריה נפגש נפאע עם סגן הנשיא פארוק א-שרע ועם סגן שר החוץ פיסל מקדאד. נפאע לא קיבל את האישור הנחוץ לנסיעה כזו מטעמו של שר הפנים.

נפאע נכנס לתפקיד בחודש אפריל השנה, לאחר שהחליף את יו"ר בל"ד הקודם, עזמי בשארה, שעזב את ישראל בצל חשדות כי סייע לאויב במהלך מלחמת לבנון השנייה. נפאע, תושב בית ג'אן, הוא עו"ד במקצועו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully