וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בתאונת דרכים ביפו

שולמית אביצור

13.12.2007 / 8:43

ככל הנראה, איבד אחד הנהגים את השליטה על רכבו. הנהג השני שניסה להימלט פגע בעמוד. אדם נוסף נפצע באורח קשה

שני בני אדם נהרגו בתאונה שאירעה הבוקר (חמישי) בין מונית לרכב פרטי ביפו, ואדם נוסף נפצע באורח קשה. סמוך לשעה 4:15 התקבלה במגן דוד אדום הודעה על תאונת דרכים ברחוב שדרות ירושלים. ניידת שהגיעה למקום מצאה שתי מכוניות שהיו מעורבות בתאונה, ובהן שלושה לכודים.

מחמד אבו סעיד, חובש בכיר במד"א אזור דן, סיפר לוואלה! חדשות: "המונית היתה זרוקה על המדרכה לאחר שפגעה בעמוד ובטלפון ציבורי. במונית היו שני לכודים ועוד לכוד במכונית השניה, והיה ברור שכולם במצב קשה. הזמנו גיבוי של ניידות טיפול נמרץ והתחלנו בחילוץ. הנוסעת שבמונית נראתה במצב אנוש, ולצערנו תוך זמן קצר היא נפטרה. קבענו את מותה ואת האחרים פינינו לבית החולים איכילוב". אחד הפצועים מת מפצעיו בבית החולים "איכילוב" בתל אביב.

עדיין לא ברור כיצד נגרמה התאונה, אך לדעת אבו סעיד "נראה שאחת המכוניות עברה באדום, והמהירות כנראה היתה גבוה כי המכניזם של התאונה היה מאוד קשה".

למקום הגיעו גם מתנדבי זק"א. אחד המתנדבים, יוסי, סיפר: "בסביבות השעה 5:00 קיבלתי הודעה שרכב איבד שליטה ופגע במונית ביפו. כשהגעתי למקום ראיתי שהאשה שישבה ליד הנהג כבר לא בחיים. מד"א כבר היו במקום, חיכינו שהם יקבעו את מותה ואז התחלנו בעבודתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully