וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל לואיס בע"מ

12.12.2007 / 23:45

לקראת קבלת "ויזת כוכבים" לארה"ב הופך הדוגמן לבעל מניות בקב' עסקית בינלאומית המפתחת רשת קשרים בצמרת עולם הבידור האמריקאי

כוכב הילדים שהתפרסם בזכות טור אינטרנט ב"וואלה!" וקוביות בבטן מנסה כעת להפוך לקבוצה עסקית בינלאומית, "מייקל לואיס אינטרנשיונל", שתפעל מצפון אמריקה ותהפוך את הצעיר למותג באמצעות קשרים עסקיים עם האולפנים המובילים, פעילות מסחרית ושיתופי פעולה עם סוכנויות מובילות.

לואיס, שצפוי בקרוב לסיים את חוזה הייצוג שלו בארץ, חבר למספר אנשי עסקים ישראליים והקים קבוצה עסקית המתהדרת בשם "מייקל לואיס אינטרנשיונל". לואיס, המחזיק בעצמו ב-36% ממניות הקבוצה ואנשי העסקים הנוספים שחברו אליו (איש העסקים אלי שאקו, רו"ח מוטי שטרן, עו"ד אפרים זילבר ומשקיעים נוספים מניו יורק) נפגשו באחרונה עם מנכ"ל קבוצת ערוצי "דיסני" בארה"ב, ריצ'ארד רוס, ועם בכירים בסוכנות Public Image הנחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום ייצוג האמנים ומחזיקה גם בסוכנות CAA. בפגישה נדונה בין היתר השתלבותו של לואיס בהפקה הישראלית של "היי-סקול מיוזיקל" וכן שיתוף פעולה בין הקבוצות.

הכוכב הצעיר ומנהליו בח"ול הגישו באחרונה לשלטונות ההגירה בארה"ב בקשה מנומקת ומגובה בהמלצות ממפיקים בכירים לקבלת אשרת עבודה מיוחדת מסוג O1, הידועה גם בשם "אשרת כוכבים", המוענקת לאזרחי חוץ בעבור הישגים נדירים בתחומם ומצויינות. באמצעות ויזה זו "היגרו" בעבר לארה"ב כוכבי בידור כמו ניקול קידמן האוסטרלית או אנטוניו בנדרס הספרדי – ולפי מנהליו, צפוי לואיס עצמו לקבל את האשרה המיוחלת כבר בשבועות הקרובים.

"הכוונה היא להעביר את השליטה בניהול הקריירה האמנותית של מייקל לניו יורק וללוס אנג'לס", אומרים מנהליו, "ולנצל את ההזדמנויות האדירות ואת התגובות החמות שהוא זוכה להן בקרב הבכירים בתעשייה בשוק העצום של צפון אמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully