וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניידר מצהיר: רכשתי את מכבי תל אביב

12.12.2007 / 22:25

המיליארדר יצא בהודעה לעיתונות בה נכתב כי ההסכם ייכנס לתוקף רק במידה ורוני מאנה ולוני הרציקוביץ' ישימו סוף למחלוקת ביניהם

למרות שהסכסוך בין לוני הרציקוביץ' ורוני מאנה עדיין לא הגיע לסיומו, מצהיר הערב (רביעי) איש העסקים, אלכס שניידר, כי הוא הבעלים החדש של מכבי תל אביב. שניידר הוציא הערב הודעה לתקשורת, ובה הוא מאשר כי רכש את מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב. עם זאת, בהודעה שפורסמה ישנו סעיף המציין שההסכם יכנס לתוקף רק אם מאנה והרציקוביץ' יפתרו ביניהם את כל המחלוקות.

בהודעה שפירסם שניידר נכתב: "אף שמדיניותה של חברת מידלנד היא לא להגיב בטרם השלמת עסקותיה, אני מאשר ששותפי לחברה, מר אדוארד שיפרין, ואני חתמנו על הסכם לרכישת מכבי תל אביב. על פי ההסכם, מידלנד תחזיק ברוב מניות הקבוצה ואגודת הספורט מכבי תל אביב תהיה שותפתנו". שניידר ציין כי דווקא כיוון שהקבוצה עוברת משבר. "לאור מצבו העגום של מועדון הפאר, וכמי שעוקבים אחר מכבי, במיוחד בעת האחרונה, חשבנו שזו ההזדמנות הנאותה לרכוש את המועדון ולהחזיר אותו למעמד הראוי הלו בליגת העל".

עוד הוסיף שניידר במכתב: "כידוע, עולם הספורט אינו זר לקבוצת מידלנד, שעד לאחרונה היתה בעלים של קבוצת פורמולה 1, ועל כן אנו תקווה שאמנם יתאפשר לנו לממש רצונות אלה כמה שיותר מהר".

הערב הגיעו אוהדי מכבי תל אביב להפגין מול משרדו של עורך הדין של מאנה, שהגיב בכעס: "אחרי שהבאתי את מכבי ת"א לאן שהבאתי אותה, בלעדיי הם לא היו יכולים לפתוח את העונה, חבל שזו התודה שלהם. אני יכול להגיד שלא הפועל ולא מכבי ולא אמא של מכבי יקחו את הכסף הזה מהילדים שלי. הכסף הזה של יולי וסער. הבן שלי והבת שלי לפני כולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully