וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מחצה את אשדוד

29.9.2001 / 19:45

צמדים של אורן ניסים ואניצ'יץ', עוד שניים של יילשב ואבארבנל, והפועל חיפה כבר מתבססת בצמרת ומבססת את אשדוד בתחתית

למרות כל הבעיות בתחילת העונה, ואי הוודאות לגבי סיכוייה להיות בצמרת השנה, הפועל חיפה מוכיחה כי היא לא מתכוונת להיות קבוצת אמצע טבלה ובטח שלא קבוצת תחתית. חניכיו של גיא לוי השיגו ניצחון שלישי העונה, מתוך ארבעה משחקים, כשהביסו בבית 6:1 את אשדוד.

בעקבות הניצחון יש לחיפה 9 נק', עם הפסד בודד, כאשר יש לה עוד משחק חסר מול מכבי ת"א שיתקיים ב- 10 באוקטובר. אשדוד לעומת זאת נשארה במקום העשירי, כשהיא עם ניצחון בודד ושני הפסדים, אבל חשוב להזכיר כי יש לה שני משחקים חסרים (מול בית"ר י-ם והפועל ת"א) שאם תצליח לנצח בהם היא תוכל להתבסס במרכז הטבלה.

הפועל חיפה עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה החמישית משער של אורן נסים, שניצל חור בהגנה של אשדוד, ומחמישה מטרים בעט פנימה. היתרון החזיק מעמד ארבע דקות בלבד כאשר אלון חזן השווה בפנדל לאשדוד. הפתיחה המסחררת נמשכה ובדקה ה- 16 כבר 1:2 לחיפה, כשבלגויה מילבסקי הכשיל ברחבה את אורן נסים, ומיכאל אניצ'יץ' בעט את הפנדל פנימה.

בפתיחת המחצית השניה הציל שי הס פעמיים את חיפה מספיגת שערים, כשעצר הזדמנויות של אלון חזן וחנן פדידה, וכשלא כובשים - סופגים: בדקה ה- 70 אניצ'יץ' מעלה את חיפה ל- 1:3 מבעיטה חופשית מסובבת מ- 17 מטר ומשלים צמד פרטי במשחק ושער שלישי העונה.

בדקה ה- 78 משלים גם אורן נסים צמד כשאניצ'יץ' מגביה לרחבה, מילבסקי החלש מרחיק לא טוב, ואורן נסים בועט את הריבאונד פנימה. חמש דקות לסיום יכל נסים להשלים שלישיה, כשהגיע למצב של אחד על אחד מול שוער אשדוד, אבל העדיף לפרגן ולמסור לאולג יילשב, שהיה חופשי, והאחרון גלגל פנימה מול שער ריק, 1:5 לחיפה. דקה לסיום השלימה חיפה שישיה כשאלי אברבנל, שנכנס דקה לפני, הקפיץ מעל השוער וקבע את תוצאת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully